[ matricea 10 * începând de la 333 € lunar ]

[ uber eats ]

Contextually Driven OOH

Reclamă outdoor livrată în context!?

Cu alte cuvinte, dacă plouă NU livrezi o reclamă la cremă de protecție solară… dacă este noapte NU livrezi o reclamă cu o invitație la cafeaua de dimineață / micul dejun… despre strategia de comunicare dar mai ales despre contextul afacerii – sincronizare target / audiență – mesaj.

Uber Eats la 360 °

Elimină bariera dintre marketing și vânzări!

Vezi mai mult despre metodologia de reducere a costurilor de promovare prin dezvoltarea strategiei de comunicare orientată pe tipologia de decizie a clientului / a segmentelor de clienți:

* citește mai departe:

[ trenduri în dezvoltarea unei identităţi vizuale corecte ]
3 linii de finanţare pentru afaceri în 2016 + INNOSUP * finanţare inovaţie
People don’t buy WHAT you do; They buy WHY you do it ! Simon
R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate
Blue Ocean Strategy în 2 zile ... atelier @ Daniel ROȘCA
Demonstrăm respect partenerilor de afaceri @ Carla Rossini

Tags: , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Construim de mii de ani @ ADEPLAST aeria gold
Construim de mii de ani…

Bogdan Pîrvu: strategia AdePlast.

Training strategie @ Daniel Rosca and Tiberiu Stoian
Industria de hospitality

360 ° Timișoara 2021

Close