Despre procesul de training în marketing-ul industrial

Ce mai fac clienții noștri!?

Cum adaugi emoție
serviciilor / produselor tehnice!?

* sub fiecare fotografie este o poveste

Producție tâmplărie din lemn masiv și stratificat, producție tâmplărie din PVC, producție tablouri electrice de joasă tensiune și pentru automatizări industriale, integrare de soluții tehnice complexe, importator de soluții pentru industria de printing – managementul relației cu clientul în telecom, monitorizare video în timp real și producție sisteme de ancorare pentru industria navală… ce mai fac clienții noștri din segmentul industrial!?

În timp real @ BIBUS

Barrier

reBranding Cedru Prod

Training on the field 😉 B2B

EuroElectric

BGS marketing B2B

Strategie industrie grea

* citește mai departe:

Vrei să înţelegi cum cumpără clientul şi mai ales de ce ?
Soluţii pentru mediul de afaceri ? Care este marca de ţară cea mai potrivită ?
* consumul de margarină aproape s-a triplat în 2013, faţă de 1990 !
Fără competiţie » Program intensiv de optimizare a strategiei * SWOT
[ profilul cumpărătorilor maşinilor electrice ]
’ iceberg - the cornerstone of blue ocean strategy

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Gropeni Galati Avram Iancu (1)
[ matricea 10 ]

Eliminăm bariera dintre marketing și vânzări - B2B Strategy™

Route to Market FMCG ELIXIR @ Scufita ROSIE BIO
Franța – Noua Aquitania – 2012

360 ° Salvarea Fermei Ţărăneşti @ Avram Fiţiu

Close