360 ° Blue Ocean Strategy în turism

Marketing strategic în turism

Despre poziționare

Am început o serie de articole despre procesul de marketing strategic în turism și sunt convins că poți să asimilezi informațiile astfel încât să te ajute și pe tine în afacerea ta, chiar dacă nu activezi în industria de turism. Pentru că până la urmă în orice industrie activezi ai de a face cu următoarele noțiuni tehnice:

– brandul de companie vs brandul de produs
– atributul de brand în procesul de comunicare

Pe scurt – despre poziționare, acestea sunt primele două capitole atinse în primele ediții.

1. T R A N S A L P I N A
2. Vechiul Testament vs Noul Testament

Rămâi alături de noi pentru deznodământul final. Procesul de reBranding al României. Enjoy!

360 ° Click to TWEET

#VechiulTestament v e r s u s #NoulTestament
în #marketing #blueoceanstrategy
@B2BStrategy2 & @RomaniaBrand #reBranding

* citește mai departe:

IMM / ONG? Păcatele care împiedică un antreprenor să formeze o echipă ...
{ povestea locurilor * 8500 de ani de continuitate }
[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]
[ vezi mai mult despre sesiunile noastre de training ]
Necropolele uriașilor, revoluția neolitică & tezaurul getic... 7527 de ani...
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Despre structura de externalizare a proceselor de social media B2B Strategy @ Daniel Rosca
Unde a greșit UDREA?

Necropolele uriașilor, revoluția neolitică & tezaurul getic... 7527 de ani...

Ice Lights Wonderland
Totul pornește de la un singur cuvânt!

[ training strategie blue ocean ]

Close