Calea spre piaţă BGS @ SPECTIVE

20 de secunde @ BGS

Prevenirea actelor
de vandalism …

& prevenţia efracţiilor…

Atunci când clientul tău inovează este doar un moment de timp până când inovația schimbă industria în sine. O secundă pentru salvarea vieţii, prevenţia efracţiilor, prevenirea actelor de vandalism şi minimizarea efectelor incediilor… client: Spective Surveillance, monitorizare video în timp real – obiective industriale și rezidențiale. Acum 2 ani în discuția cu Bogdan Oprea / BGS totul a început și s-a terminat cu o simplă întrebare… cât de importante sunt pentru modelul de business BGS 20 de secunde înaintea incidentului?

Route to market

Lasă-mă te rog să îți explic cât de important este clientul clientului tău. Serviciile de monitorizare video în timp real reprezintă viitorul. Imaginează-ți un algoritm inteligent care este capabil să scaneze gesturile umane astfel încât operatorului de securitate să îi furnizeze în timp real profilul pontențialului infractor încă de la primele gesturi ale sale…

Pentru un client care activa pe piață externă, în speță – CANADA, client care și-a extins operațiunile pe piața din România, BGS reprezenta cea mai rapidă cale spre piață. Beneficiul fiind win – win. Expertiza tehnică SPECTIVE vs portofoliul de clienți și reputația BGS.

Structură proiect

Optimizare RTM, reBranding / atribut brand “o secundă“, USP “în timp real“, campanie strategie de comunicare “vedem diferența într-o secundă“, training vânzări B2B / comunicare asertivă:

Spective Surveillance Dispecerat Monitorizare Video

Click to TWEET

20 de secunde @ BGS – divizia de #securitate

* citește mai departe:

De ce să emigrezi când poți să stai acasă ... ?
Experimentează povestea reală a lui Dracula … IMEX USA 2016
[ profilul cumpărătorilor maşinilor electrice ]
[ marketing industrial * facilități de producție ]
[ black friday 2018: reBranding, branding, comunicare - social media ]
Satul românesc [ design vectorial ]

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Despre rolul serviciilor de traduceri in globalizare
Fenomenul de zapping

Mai mult despre pull marketing: who’s smarter than a bear?

OXYGEN GTC Electric CAR EUROELECTRIC
GTG Oxigen

[ profilul cumpărătorilor maşinilor electrice ]

Close