În timp real
LIVE Strategy™
Oamenii în 2020 vor mai mult cu mai puţin… ne asumăm dezvoltarea continuă a soluțiilor noastre în conseciinţă astăzi îți prezentăm conceptul LIVE STRATEGY – training în marketing digital – pull marketing, concept care are inclusă o sesiune practică de dezvoltare în timp real a soluțiilor necesare pentru performanță. Sintetizând, în 2 zile ai planul anual de marketing digital + prima campanie.
Studiu de caz
Client BIBUS SES
Te invit să analizezi cel mai greu studiu de caz posibil dacă discutăm despre marketing digital. Targetarea prospectului din automotive – a decizionalului – pe două direcții radical diferite – achiziții și mentenanță. Cea mai mare problemă în industriile tehnice cu profil B2B este vocea brandului – cum adaugi emoție produselor și serviciilor tehnice!? În mod uzual costurile de targetare a prospectului B2B sunt cele mai mari din industria de marketing pornind de la faptul că în marea majoritate a cazurilor mesajul clientului ajunge prin BTL * evenimente la prospect.
Soluție: SWOT buyer personas; definire atribute campanie de comunicare: precizie, fiabilitate – anduranță; dezvoltare concept comunicare / copywriting “În timp real”; optimizare concept ziua companiei + ziua partenerului; dezvoltare plan anual marketing digital + campanie lansare. Mențiuni: prin optimizarea BTL – a conceptului pentru ziua companiei BIBUS SES am dezvoltat de fapt vocea brandului – copiii partenerilor – layout-urile de comunicare “umane” pentru o companie ultra tehnică. Am reușit împreună cu echipa BIBUS să adăugăm un pic de emoție produselor și serviciilor tehnice.
[nggallery id=52]
360 °
Te invităm și pe tine să dezvoltăm împreună conceptul de marketing digital 2020!
Bonus: prin expertiza noastră în marketing strategic – blue ocean strategy o să îți oferim 100% gratuit feedback-ul nostru referitor la infrastructura actuală a afacerii tale: structură și arhitectură brand, poziționare – tipologie strategie de vânzări. Documentație: concept training marketing digital Pânza de păianjen ™; Oamenii în vor mai mult cu mai puţin… blue ocean strategy; SWOT buyer personas – Generația Millennials.
Click to tweet: Pânza de #păianjen ™ @B2BStrategy2 în 2 zile ai planul anual de #marketing #digital |
Tags: B2B, Blue Ocean Strategy, Digital, Marketing Strategic, Pull Marketing, Social Media, SWOT