Despre reputație!
ROI proces training
Din experiența noastră rezistența la schimbare este principalul factor în procentajul de ROI al procesului de training în vânzări, marketing: digital… comunicare. Imaginează-ți, oricare membru al echipei tale are un anumit stadiu de confort dezvoltat aș spune corect din prisma efortului depus în anii de experiență dobândiți în cadrul companiei tale. Cu alte cuvinte în momentul în care tu în calitate de leader conștientizezi că este momentul pentru o schimbare, principalul inamic al profitabilității investiției viitoare într-un furnizor de expertiză, este chiar organizația proprie. Vechile metehne, angajații companie – cu o vechime similară a companiei… stadiul de confort.
Singura cale pe care noi am indentificat-o în acești zece ani de consultanță este propriul exemplu. Lasă-mă te rog să îți explic. În momentul în care structura trainingului este provenită din experiența proprie în vânzări / marketing, noi mergem mai departe după sesiunea de training spre implementare. Pentru că până la urmă practica este cheia procesului de ROI din training. În consecință în 2019 NU mai livrăm nicio sesiune de training fără sesiunea de follow-up in house, noi îi spunem practică internă în cadrul companiei client. Pentru că rezultatele tale, ale clientului nostru, ne construiesc de fapt reputația noastră!
Vezi mai mult despre procesul de vânzări
în articolul “Conversia prospectului B2B“.
Click to tweet: Rezultatele tale, ale clientului nostru, ne construiesc de fapt reputația noastră! @B2BStrategy2 #reputație #training #vânzări #hr #resurseumane |
Tags: B2B Strategy™, Customizare Training, Daniel ROŞCA, Evaluare furnizori training, Training Vânzări