Transmiterea diferențiatorilor produsului – atragerea atenției clientului

[ design ]

[ labeling design ]

Brașov – Sibiu – Timișoara

Integrăm latura noastră de design cu cea de copywriting pentru că sunt principalele surse generatoare a procesului de diferențiere în etapa de implementare a strategiei de marketing iar sinergia celor două procese este esențială pentru rezultatul final.

8 etape în procesul de design

0. concept strategie comunicare
1. captarea atenției
2. interes / segment audiență
3. unicitate » punerea în valoare a diferentiatorilor din strategia de marketing
4. implicare » engagement » emoțional » generare nevoie cumpărare
5. reacție
6. non-agresivitate
7. ciclicitate / obiective vânzări & obiective Brand Equity Route

[ PROMO Next LABEL: design etichete flexo – termice – de preț ]

Click to tweet: 8 etape în procesul de #design [ n e x t #labeling ]
[ 0. concept 1. atenție 2. segment #audiență 3. #unicitate ]

* citește mai departe:

De ce nu funcţionează publicitatea clasică?
From u-blox IoT to the world’s fastest car ... totul despre inovaţie !
Vrei mai multe vacanţe ? Nu-ţi bate capul, ne ocupăm noi ! 😉 * am fost acolo
Totul despre Branding, reBranding / Design...
Aventuri pe insulă * povestea / preţul corect
[ GREEN FUTURE * holding de companii 100% românești ]

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Black friday 2019 B2B Strategy Training Vanzari reBranding branding comunicare
[ black friday ]

[ black friday 2018: reBranding, branding, comunicare - social media ]

logo-facturone-gri
[ facturone ]

[ advertorial ]

Close