Prin pădure… de la Scufiţa Roşie la DRACULA * lupul cel rău

Route to market FMCG

ELIXIR

În etapa a doua de maturitate a conceptului P⊕vestea Locurilor mergem mai departe cu experiența locului la 360 de grade spre experiența produselor locale – tradiționale. Sintetizând, transferul de la industria grea – la industria ușoară – turism, meșteșugari – mici producători locali. Rețeaua de unități de cazare pe care o dezvoltăm o să devină principalul distribuitor al acestor produse 100% naturale. Daniel ROŞCA

Sucul este presat la rece și NU din concentrat că majoritatea sucurilor de pe piață, fără niciun adaos de zahăr, coloranți sau conservanți,100% natural ceea ce nu prea se mai găsește în comerț în ziua de azi. În plus, în perioada fabricării sucului, clienții sunt invitați să vadă pe viu cum se produce și să cumpere proaspăt, arătând faptul că totul este natural și transparent în procesul nostru de producție“.

Florin Govor – Director General – ELIXIR.

[ VEZI mai mult – Route to Market HUNEDOARA ]

Povestea ELIXIR

[ vezi toată povestea ]

Click to tweet:

Prin #pădure… de la #ScufiţaRoşie la #DRACULA * lupul cel rău… #routetomarket #fmcg #ELIXIR Click To Tweet

* citește mai departe:

"Am reușit să promovez sportul în ciuda condițiilor vitrege." Ioan Cordea
Ai o armată de vânzători frustraţi care trag de buzunarele prospecţilor ?
[ totul despre industria BIO ] [ comunicare B2B vs B2C ]
#fărăbariere în consultanţă * structură externalizare vânzări digitale
* noi te ajutăm doar cu planul de afaceri - planul de marketing.
360 ° Strategie Dezvoltare Valea JIULUI

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Lupul cel lacom
Rețea BIO Scufiţa Roşie

Despre poziţionare, segmentare... elefanţi!

Trenduri inovatie 2018 despre elefanti @ Daniel Rosca B2B Strategy(1)
Cum pot fi ajutaţi antreprenorii * despre elefanţi

Totul despre inovaţie * trenduri...

Close