Concept strategie turism: weekend de p⊕veste.

[ p⊕vestea celor 8500 de ani de continuitate ]

P⊕vestea Locurilor, un proiect NON PROFIT
susținut de companii românești.

[ povestea-locurilor.ro ]

Un concept prezentat la cele mai mari târguri de turism din lume în 2016, IMEX America / Las Vegas și World Travel Market Londra. Vacanțe la sfârșit de săptămână în ARDEAL, BANAT, BUCOVINA, CRIȘANA, DOBROGEA, MARAMUREȘ, MOLDOVA, MUNTENIA & OLTENIA. Vrem să discutăm cu tine doar despre turism în extra sezon. Experimentează viziunea noastră! Ulterior imaginează-ți, conceptul de turism P⊕vestea Locurilor poate să îți rezolve cea mai mare dilemă referitoare la procentul de încărcare anuală al unității de cazare: strategia. Hai să p⊕vestim. P⊕vestea Locurilor este un concept de turism care poate să îți aducă turiști atunci când ai nevoie cel mai mult. În extra sezon. Dezvoltă p⊕vestea la 360 ° în jurul unității tale de cazare și ai rezolvat nivelul de încărcare anual al unității:

Click to tweet:

Am lansat POVESTEA LOCURILOR
#Turism la 360 °
[ p⊕vestea celor 8500 de ani de #continuitate ]
#Vacanțe la sfârșit de săptămână în
#ARDEAL, #BANAT, #BUCOVINA,
#CRIȘANA, #DOBROGEA, #MARAMUREȘ,
#MOLDOVA, #MUNTENIA & #OLTENIA.

* citește mai departe:

“Natura separată de istorie nu poate să intre în competiţie cu Elveţia, Croaţia…” Daniel Roşca
Prin Banat, de la cascada Bigăr la morile de apă de la Rudăria.
reSTART România 2020
Cultura și Civilizația Neamului Românesc la 360 °
Toată povestea: Timișoara Capitală Culturală Europeană.
Vezi mai mult 🐻 strategia ursului 🐻 sau 🕸️ pânza de păianjen 🕸️

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in R⊕Mania's Lost Heritage
Ramona Rosulescu si Daniel Rosca Ce faceti din Hunedoara campanie locala Petrosani
Ce faceți din Hunedoara @ Ramona Roșulescu

Partener media Gazeta de Dimineață * O campanie din seria [ 100 ]

ADN 100% romanesc
De la români pentru români!

[ ADN românesc ]

Close