[ ADN românesc ]

P E R E N N A

De ce nu mai găsești
PERENNA în supermarket?

În urma discuției de astăzi cu Domnul Teo Tuducan am aflat și eu de ce nu mai găseam PERENNA în supermarket. De la 7 milioane de sticle vândute acționarul principal a decis să–și limiteze activitatea în raza județului Timiș. Acum 4 ani când am efectuat auditul de brand, poziționare și strategie de dezvoltare recomandam pentru anularea strategiei competiție FMCG din segmentul de apă / bere următoarea poziționare și design de ambalaj. Pentru că în momentul în care ești în proporție de 97% identic cu leaderul de calitate EVIAN, în momentul în care ești certificat prin 2 stele Michelin nu ai decât o soluție în acest război orb. Marketing Strategic / Comunicare. Mai jos, sub designul de ambalaj PERENNA regăsești tot topicul, brandul de produs, pornind de la brandul ROMÂNIA care trebuie în mod normal să gireze din credibilitate spre mediul privat.

Te invit deasemenea să analizezi campania
noastră de susținere a producătorilor români.

Mulțumim anticipat pentru susținere!

Branding de produs Perenna Premier reBranding B2C

[ companii 100% românești ]

[ susţine ADN-ul românesc ]
* download pachete sponsorizare

Click to tweet:

Evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti!
[ #PERENNA * ADN românesc ]

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
ADN 100% romanesc
De la români pentru români!

[ ADN românesc ]

#ICXCNIKA Gospodar Liviu LIONTE
GOLGOTA @ Liviu LIONTE

Ne propunem să evidenţiem producătorii români şi produsele 100% româneşti!

Close