[ #fărăbariere ]
|
Creşte valoarea adăugată
şi scade costurile prin
consultanţă de nişă!Elimină bariera dintre marketing şi vânzări!
* stuctura procesului de consultanţă @ Daniel ROŞCAÎn marea majoritate a cazurilor există o barieră între performanţa medie şi cea superioară… Trecerea la următorul nivel al afacerii tale cu siguranţă depinde de accesul la resurse calificate. Cum ai înţeles deja, acestea pot să-ţi confere eficienţă crescută, rapiditate, flexibilitate, siguranţă şi nu în ultimul rând scăderea costurilor.
Trăim în secolul vitezei iar viteza de execuţie este poate unul din principalii diferenţiatori ai tăi vs competiţie. Adaptarea la modificările continue ale pieţei şi răspunsul tău în timp real sunt diferenţiatori pe care nu poţi să-i ignori în 2018. În funcţie de volumul de lucru al tău furnizorul poate să îşi dimensioneze mult mai rapid personalul astfel încât să-ţi asigure flexibilitate. În acelaşi timp creşte viteza de execuţie şi scade costurile pentru tine. Spre deosebire de angajat, furnizorul poate să aibă clauze contractuale mult mai clare şi mai mult decât sigur eviţi plecarea lui la competiţie. Expertiza furnizorului îţi aduce garantat eficienţă crescută. Până la urmă dacă ai control, dacă angajaţii tăi nu mai pleacă la competiţie şi riscul este diminuat, nu are cum să nu te intereseze acest parametru capital pentru performanţă.
Noi, B2B Strategy ™, definim un concept de optimizare a performanţelor organizaţionale alcătuit din individualităţi cu expertiză în mediul multinaţional autohton, cu o experienţă de lucru cumulând mai mult de 6 ani în aceasi structură de echipă.
Beneficiile externalizării prin consultanţă de nişă îţi aduc garantat servicii mai bune şi reducere de costuri într-un timp mult mai scăzut decât dacă te decizi să devii tu specialist în toate ariile complementare afacerii tale! Cum putem colabora? Branding, reBranding, Vânzări B2B, SWOT 360 °, video 360 °, strategie Blue Ocean Strategy.
|
|
Tags: B2B, B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Branding, Business Coaching, Comunicare, Daniel ROŞCA, Design de Ambalaj, Emanuel Popa, Marketing Strategic, ProNat, Pull Marketing, reBranding, Social Media, Strategie Vânzări, Structură Echipă, Training