Totul despre Branding, reBranding / Design

Brandul este de fapt o poveste…

…o poveste despre emoţii!

Povestea brandului?

Proiect Strategie Brand Branding Strategic Vision and Development Project Management Daniel Rosca B2B Strategy

Cea mai mare provocare în brandingul B2B este povestea brandului.

În marea majoritate a cazurilor produsele şi serviciile sunt tehnice. Să adaugi emoţie produselor tehnice (* Family Flight Airbus) este într-adevăr o provocare.

O provocare în primul rând tehnică pentru că în această situaţie creativitatea designerului trece în planul secund.

Este o luptă a principiilor, a orgoliilor din care până la urmă câştigă clientul…

Ca să poţi să controlezi creativitatea designerului, să o ghidezi cel puţin spre metodologia de dezvoltare a brandului trebuie să ai o direcţie extrem de clară încă de la început.

Totul porneşte de la definirea atributului principal de brand, acel cuvânt care devine focusul principal al poveştii brandului… scopul final fiind acapararea atenţiei potenţialului cumpărător. Odată definit, trebuie extrapolat în toate formele de viaţă ale brandului, ATL / BTL.

Acum, imaginează-ţi de ce atunci
când te gândeşti la VOLVO
te gândeşti la siguranţă?

* pentru că totul începe de la strategie
… de la un atelier de strategie:

[ structură atelier strategie B2B ]

* citește mai departe:

Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!
ROMANIA * OLD EUROPE * 8500 years of continuity
Suntem împotriva lipsei de reactie a autorităţilor din ROMânia * Costin Borc & Dacian Cioloş v...
R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate
Nu există reguli pentru fotografiile bune, există doar fotografii bune. A. Adams
Despre poziţionare, segmentare... elefanţi!

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Cum poti sa construiesti awareness
* craft your brand message

Storytelling branding ... brand awareness, brand preference ... brand loyalty.

ad hemoroizi
Cum se creează un brand ?

[ etape dezvoltare brand * audit gratuit ]

Close