…o poveste despre emoţii!
Povestea brandului?
Cea mai mare provocare în brandingul B2B este povestea brandului.
În marea majoritate a cazurilor produsele şi serviciile sunt tehnice. Să adaugi emoţie produselor tehnice (* Family Flight Airbus) este într-adevăr o provocare.
O provocare în primul rând tehnică pentru că în această situaţie creativitatea designerului trece în planul secund.
Este o luptă a principiilor, a orgoliilor din care până la urmă câştigă clientul…
Ca să poţi să controlezi creativitatea designerului, să o ghidezi cel puţin spre metodologia de dezvoltare a brandului trebuie să ai o direcţie extrem de clară încă de la început.
Totul porneşte de la definirea atributului principal de brand, acel cuvânt care devine focusul principal al poveştii brandului… scopul final fiind acapararea atenţiei potenţialului cumpărător. Odată definit, trebuie extrapolat în toate formele de viaţă ale brandului, ATL / BTL.
Acum, imaginează-ţi de ce atunci
când te gândeşti la VOLVO
te gândeşti la siguranţă?
* pentru că totul începe de la strategie
… de la un atelier de strategie:
|
Tags: Agenţie Branding, Agentie Branding Bucuresti, Agentie Branding Cluj, Agentie Branding Timis, Agenţie Comunicare, Analiză SWOT, ATL, B2B, Branding, BTL, Design, Poziţionare, reBranding, SWOT