Cum putem să
promovăm România ?
* ADN-ul naţional, mai mult decât un brand … !
Colaboratori: Civilizația și |
ROMANIA * 8500 years of continuity
* concept Daniel Roșca
* varianta youtube
bit.ly/promoROMANIAclip
* mai multe clipuri despre ROMÂNIAPosted by Brandul de ţară R⊕Mânia on Saturday, October 15, 2016
|
* citește mai departe:
Brandul de ţară NU este IA, Dacia sau Cucuteni!
Soluţii pentru mediul de afaceri ? Care este marca de ţară cea mai potrivită ?
{ povestea locurilor * 8500 de ani de continuitate }
Ne propunem să evidenţiem produsele şi serviciile 100% româneşti!
Discover the most valuable nation brands... flying the flag @ Nadia Comăneci!
* discover the most valuable nation brands
Tags: Agenţie Comunicare, Blue Ocean Strategy, Brandul de ţară R⊕Mânia, Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc, Comunicare, Daniel ROŞCA, IMEX, Peter Roe, Promovare, Vasile Lupaşc