Ramai informat(ă) » NewsletterUpdate Strategie Digitală » În fiecare joi… |
2013
* recolta din toamnă
Povestea lui Ion din Sibiu
* şi a lui Stamate din Cluj
* o poveste reală
În #povesteanoastră începem de la Gheorghe, doamna Afloarei şi Ion … ţărani din Sibiu … şi ajungem într-un final la amărâtul de Stamate din Cluj. Zare largă, cer senin … câmp arat, semănături proaspete … fiecare dintre ei, pentru a supravieţui, cultivă în glia strămoşească: floarea soarelui, porumb şi lapte.
Gheorghe a contribuit cu producţia proprie de floarea soarelui la clasarea României pe locul 1 în toată Uniunea Europeană. Floarea-soarelui fiind singurul produs agricol de bază la care România este lider între cele 28 de economii ale UE.
Doamna Afloarei, din grădina veșnic nesfârșită, nu intră în statistica noastră. Ne rămâne să ne gândim la final cât % din satul românesc este în situaţia dânsei … ??
Ion este printre ultimii ciobani care încă duc
tradiţia transhumanţei mai departe …
Gheorghe este îngândurat,
Ion are probleme cu ochii …
Doamna Afloarei plânge …
* iar Stamate este din ce în ce mai amărât …
Tot în anul 2013, Gheorghe, având un amic din sat, află despre situaţia tragică a procesatorului român (* afacerile Argus Constanţa au scăzut cu 34%) la care ajunge de regulă producţia lui de floarea soarelui cultivată pe ogorul din spatele casei.
Dacă Gheorghe este supărat şi îngândurat din cauză că nu o să mai aibă client pentru producţia de floarea soarelui, Ion a muncit până iau sărit ochii şi tot a ajuns într-un final să dea laptele la porci … pentru că Napolact, olandezul camuflat în ardelean, a renunţat să mai colecteze laptele de la sute de fermieri …
Doamna Afloarei plânge după ce renunţat între timp la producţia de porumb şi a deschis în mijlocul satului un magazin. A rezistat 4 luni şi chiar atunci când spera că viaţa familiei atinge în sfârşit un echilibru a fost nevoită să închidă şi această afacere de familie pentru că furnizorul ei (* Metro) a deschis La Doi Paşi de magazinul ei unul asemenea!
Stamate confundă la raft, în magazinul aflat la Doi Paşi de blocul său, produsele fabricate în România de olandezi camuflaţi în ardeleni şi nu mai regăseşte gustul românesc în aproape niciun produs …
Stamate confundă produsul românesc cu cel fabricat în România dar nu este vina lui. El devine din ce în ce mai amărât iar pe etichete apare din ce în ce mai mult stema României pe produsele camuflate ale olandezilor, nemţilor, francezilor, italienilor …
Nu-l mai păcăliţi
|
Ce se întâmplă când
clientul tău devine competiţie ?
* locul 1 în UE la producţia materiei prime
* -34% profitabilitate produs final
[ marketingul ca război ]
[ România distrusă premeditat ]
Ţăranul este omul absolut.
Petre Ţuţea
Degradarea spirituală a unui popor nu se află prea departe atunci când medicii nu vor să mai fie medici, profesorii nu vor să mai fie profesori, artiştii nu vor să mai fie artişti, ciobanii nu vor să mai fie ciobani … neamul / satul românesc este legat de pãmânt … a-ţi pãrãsi casa, a-ţi neglija pãmântul, înseamnã a te întoarce împotriva firii.
Dacă am ajuns pe culmile disperării despre care scria Cioran, este pentru că spiritul nostru naţional se degradează de la an la an … pentru că satul românesc dispare:
Click to tweet:
#Gheorghe îngândurat, #Afloarei plânge …
#Stamate #amărât
* cum dispare satul r⊕mânesc
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agricultura, Petre Tutea, Satul Românesc, Strategie, Update Strategie Digitală