Ramai informat(ă) » NewsletterUpdate Strategie Digitală » În fiecare joi… |
Spunem poveşti sau te învăţăm să-ţi spui
povestea brandului …
* B2B & B2CPână la urmă în spatele telefonului mobil, al televizorului sau ecranului de laptop tot o persoană există. Chiar dacă procesele din marketingul B2B devin din ce în ce mai asemănătoare cu cele din B2C pe latura emoţională … lucrurile se schimbă radical când ajungem în sfera raţională a comunicării B2B vs comunicarea din segmentul consumatorilor finali.
În marketingul direct B2B relaţiile creează identitatea de brand. Dar ca să ajungi acolo trebuie în primul rând să vorbeşti limba partenerului potenţial de afaceri pentru a reuşi să spargi bariera iniţială de comunicare.
|
Poţi să completezi în continuare diferenţele provenite din experientă personală … Desemenea, sesizezi abordarile diferite din cele 2 materiale video?
* comunicare B2B vs comunicare B2C, industrie FMCG Food BIO
Comunicare B2B
|
Comunicare B2C
|
Brandul tău cum îşi spune povestea digitală ?
Click to tweet:
[ neuroştiinţă * #neuromarketing ]
[ despre #comunicare #B2B vs #B2C ]
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agenţie Digitală, Agenţie Publicitate Timişoara, B2B, B2B vs B2C, B2C, Comunicare, Producţie Video, ProNat, Scufiţa Roşie, Strategie Comunicare, Strategie Digitala, Update Strategie Digitală
Seth Godin, All marketers are liars: “Post consumption Consumers buy stuff because of the way it makes them feel Even B2B selling behavior is not too different.. after all they are managed by people”