Ce exprimă brandul tău?

Ce faci când vine lupul ? Ajutoooor … ;)

Exprimă în slogan principalul atribut de brand

* metodologie construcţie slogan vs poziţionare şi diferenţiere = atribut brand

De la fantezie la realitate ” Banatica Events™
Felie cu felie te umpli de energie ” Rotofei
Imagination at work ” General Electric
Nobleţea prelucrării lemnului ” Cedru
Un edil cu talente ” Primarul Evente™
Dincolo de limite ” HemoTreat™
Sleep Evolution ” Green Future
Think Different ” Apple

Atunci când te gândeşti la Volvo ce îţi vine prima oară în minte? Este o maşină puternică, fiabilă, de lux sau sigură? Da, siguranţa este atributul principal al brandului Volvo. Astăzi avem nevoie de ajutorul tău. Vrem să-ţi demonstrăm că marketingul nu este atât de complicat cum pare la prima vedere, în consecinţă te invităm să ne ajuţi la definirea sloganului brandului de mai jos cu elementul vizual definit de fetiţă.

Pentru început avem nevoie de intuiţia ta … ce industrie defineşte elementul vizual al provocării? Ce slogan crezi că este potrivit astfel încât să introducem principalul atribut de brand în slogan? Te poate ajuta structura de audit gratuit al brandului la recapitularea principalelor elemente ale unui brand.

Ne ajuţi ?

Ce industrie defineşte fetiţa?
Ce slogan putem defini împreună?

şi lupul cel nesătul

[ Atribut de brand? ” owning a word in the mind… ” ]

Tweet: ” Ce faci când vine lupul nesătul ? Ajutoooor …

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie Comunicare
Imagination and future
Cum arată oraşul viitorului? Imaginaţie / video 3D …

3D branding & video: “ B2B Strategy™ ... cu mulţi paşi înaintea vremurilor! ” Adrian Gârmacea, Barrier

Citat SETH Godin
De ce îl îmbogăţeşte Renault pe Kevin Spacey?

* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei

Close