Cum poţi influenţa
decizia de cumpărare
a prospectului în era digitală
5 trends for telecoms in Romania
Jean-François Fallacher, CEO Orange România
” Appetite for internet and video content creates a predilection for bigger screens … this adoption of smart devices is triggering mobile data usage explosion and a strong demand for very high broadband. In the third quarter of last year our 4G traffic was 6 times higher than previous year. 4G smartphones and tablets sales were twice and respectively four times bigger. We believe this trend will accelerate in 2016. ”
Cumpărătorul în era digitală | 8 caracteristici
1. Are nevoie de acces uşor şi simplu la materiale de conţinut ( blog, trenduri industrie … )
2. Aşteaptă conţinutul disponibil pentru dispozitive mobile / tablete / telefoane inteligente
3. Nu este interesat(ă) de oferte complexe dar are nevoie de consultanţă / siguranţă
4. Nu are răbdare pentru prezentări complicate şi vrea să discute direct la subiect
5. Caută recomandări şi comentarii de la alţi cumpărători în reţelele sociale
6. Este bombardat cu extrem de multe informaţii
7. Este predispus la consumul materialelor video
8. Ştie ce vrea înainte de a vorbi cu un vânzătorKickstart your content marketing machine
The ultimate guide by Jakob Marovt
* the basic 6-part structure of this guide
1. WHAT to track & HOW to measure performance ?
2. WHERE to post & HOW to amplify reach?
3. WHAT type of content should you create?
4. HOW to write effectively on the web?
5. WHEN should you share the content?
6. WHO do you want to reach?
[ experienţă Eugen Petraş * atelier poziţionare ]
Click to Tweet:
” Influenţează decizia de cumpărare a prospectului în era
digitală. #web , #digital / #pullmarketing @B2BStrategy1 “
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Content Marketing, Jakob Marovt, Jean-François Fallacher, Orange, Orange Business Services, Orange Romania, Pull Marketing, Web Design Timişoara