Mind for energy … blue ocean strategy * don’t compete!

Abordari Blue Ocean Strategy în Franţa

Ramai informat(ă) » Newsletter
Update Strategie Digitală » În fiecare joi…

Blue Awards 2015

” Les Blue Awards est un événement, organisé par l’école HEC et le cabinet de conseil AXESSIO, qui vise à récompenser et à faire témoigner les PME françaises qui ont réussi à créer un nouveau marché « océan bleu », par leurs offres innovantes. L’événement est placé sous le haut patronage d’Axelle Lemaire, Secrétaire d’Etat chargée du Numérique. “

Companii care au implementat
abordarea Blue Ocean Strategy în Franţa:

unilend.fr, compte-nickel.fr, scality.com, b-sensory.com, finalcad.com, fretbay.com, glowee.fr, e-merch.fr, data-and-data.com, naturalpad.fr.

Interviuri:

Blue Ocean Strategy În România?

În primul rând tipologia de strategie BOS te obligă să gândeşti diferit. În al doilea rând o să reuşeşti să scazi costurile şi să creşti valoarea adăugată pentru prospecţii serviciilor şi produselor companiei pe care o reprezinţi. Despre Franţa am mai discutat * France Roots … ei nici măcar nu intră în competiţie ! … să fie cauza numărul 1 a performanţei mediului antreprenorial românesc * păcatele unui antreprenor ?

[ Stop benchmarking the competition * Blog ]

[ INNOSUP 2016 * certificare BOS ]

[ Workshop Blue Ocean Strategy ]

Click to Tweet:#BlueOceanStrategy Awards @axessio
* #France #Roots @CiolosDacian & @B2BStrategy2 “

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Steve Jobs, lansare iPhone 2007
2007, lansarea iPhone, o lecţie de poziţionare unică …

Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!

8 puncte despre BOS
A different type of new year resolution [BOS]

R&I [Global Competitiveness Report] * innovation progress at country level

Close