Marketing de conţinut? [ audit digital / blog & analiză social media ]

67% dintre directorii de marketing nu ştiu ce fac …

Despre marketingul de conţinut @ Gartner

“CMI’s ( * The Content Marketing Institute ) numbers showed the reason for the growing discontent and confusion: 67 percent of surveyed marketers are immature practitioners. In other words, two-thirds of all marketers don’t know what they are doing when it comes to content.”

“Statistica CMI a arătat motivul pentru nemulţumirea şi confuzia din ce în ce mai mare: 67 la sută dintre directorii de marketing intervievievati sunt practicanţi imaturi. Cu alte cuvinte, două treimi din totalul directorilor de marketing nu ştiu ce fac atunci când vine vorba de conţinut.”

[ 6 personalităţi distincte ]

Marketingul de continut [ 6 personalităţi distincte ]

[ Are you smarter than a bear? Are you sure? ]

Click to Tweet: “67% dintre directorii de #marketing nu ştiu ce fac. #ContentMarketing

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

* plăteşti dezvoltarea conţinutului » » primeşti gratuit serviciile competiţiei
[ training ] [ digital * social media * SEO ]
#fărăbariere în consultanţă * structură externalizare vânzări digitale
[ totul despre web design / reDesign ]
Who’s smarter than a bear? Inside the mind of consumers…
360 ° 3D Video Orașul Viitorului

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Gary Vayner
Step back from selling, open your ears and listen!

When night falls, we rise, 24 / 24... !

Viziune marketing B2B
Cât trebuie să investeşti în marketing?

Cea mai performantă reclamă? Ai nevoie de creativitate... pentru optimizarea bugetului de marketing!

Close