Volkswagen, e-mobility Co-Branding Depeche Mode:
* pentru că înțeleg funnel-ul de marketing / storytelling…
* acum, dacă atributul de brand silențios este sau nu corect setat pentru Volkswagen este altă discuție… * silențios în trafic poate să fie periculos pentru pietoni… 😉
Depeche Mode vs ADDA, Cântă cucu? 😉
Tweet: “Enjoy The #Silence… #adrenalina
@depechemode, @Volkswagen & #viseaza @BanaticaEvents”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
[ procesul de consultanţă B2B * Business to Business @ Daniel ROŞCA ]
[ optimizare route to market ]
[ bonus video 360 ° ]
Vezi mai mult despre design la 360 ° ♦ reSTART România ♦
🐑 reBranding Valea JIULUI 🐑
Tags: Adda, Banatica Events™, Depeche Mode, Publicitate, Reclame, Strategie Brand, Volkswagen