Cum crezi ca evolueaza tehnologia? Evolutie vs Control?

Market Intelligence vs Business Intelligence

Ramai informat(a) » Spam Free
Update Strategie Digitala » In fiecare joi…

Ce face competitia vs Ce facem noi cu informatiile din piata

Cu alte cuvinte Market Intelligence vs Business Intelligence

Nu mai ai cum sa faci prognoze… focus grupuri & cercetari de marketing…

Trebuie efectiv sa incepi sa testezi… este un proces continuu!

Sintetizand, prin notiunea de Market Intelligence (* Marketing Intelligence / procesul de Marketing Strategic) intelegem ce se intampla in piata:

» ce face competitia

» cum evolueaza piata / segmentul de piata

» cum se schimba obiceiul de cumparare

Pentru analiza acestor date din piata poti sa utilizezi ce resursa vrei incepand cu SWOT, PEST, continuand cu analiza mediului tehnic (BiG Data)… insa, sinteza concluziilor din auditul procesului de marketing strategic & auditul proceselor de vanzari o sa fie simpla! Cum am mai spus, nu mai ai cum sa faci cercetari de marketing… trebuie efectiv sa incepi sa testezi… !

Business Intelligence?

* ce facem noi cu informatiile din piata?

Market Intelligence vs Business Intelligence. Digital Route to Market FMCG

Click to Tweet: “Cum crezi ca evolueaza tehnologia? Evolutie vs control? @B2BStrategy2″

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

* citește mai departe:

Don’t Compete with Rivals, Make them Irrelevant!
Franţa vs Coreea de Sud vs România? Abordari Blue Ocean Strategy în Franţa.
Oamenii vor mai mult cu mai puţin … new value curve * blue ocean strategy !
R⊕Mania's Lost Heritage * the Philistines / Canaanites ...
R⊕mânia * 8500 de ani de continuitate
[ internet of things ] [ 2020 city ] ... 2060 smart city ?

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Interviu Televiziunea Romana, Daniel Rosca, B2B Strategy
IMM? Companiile mari detin compartimente specializate in formularea strategiilor…

Structura Conferinta Romania Incotro | SOS IMM-urile » Don't compete... !

Conferinta Marketing B2B, 2014
Blue Ocean Strategy Workshop: Romania’s Lost Heritage » +37bn USD / year

Conferinte Marketing & Workshop BOS? #PrinTara... Romania incotro » IMM?

Close