Ramai informat(a) » Spam Free
Studii de Piata vs Vizionari
* analizeaza macar intervalul 06.00 » 10.00. Multumesc Jennifer Sertl pt. info!
The traditional internet is now converging… a nervous sistem, an inteligent brain…
Energy, Communication & Logistics:
The Internet of Things: “More objects are becoming embedded with sensors and gaining the ability to communicate. The resulting information networks promise to create new business models, improve business processes, and reduce costs and risks.” McKinsey
In decembrie 2013 cand am analizat posibilitatea de integrare a mediului digital in strategia de dezvoltare, “Turning things upside down”, nu m-am inselat. Materialul video despre planul digital al British Gas si-a atins scopul… fenomenul digital este aplicabil in toate industriile!
Cercetari de Marketing vs Anticipare
Orice proiect incepe teoretic cu latura de analiza. Da, ajuta, insa in mediul actual de business testarea ideilor tale este cea mai buna cercetare de marketing!
Nu mai ai cum sa faci prognoze… focus grupuri & cercetari de marketing…
… trebuie efectiv sa incepi sa testezi… este un proces continuu!
Despre vizionari » Oameni care ne inspira:
Tweet: “#Digital? Nu mai ai cum sa faci prognoze… #focus grupuri & cercetari de #marketing…”
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: #fărăbariere, Agenţie Digitală, Analiza PEST, Analiza Piata, Analiză SWOT, Anticipare, BiG Data, British Gas, Cercetari de Marketing, Consultanta Marketing Online, Diferentiere, Digital, Digital Business, Focus Grup, Focus Grupuri, Impreuna, Inbound, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Internet, Internet Marketing, Jennifer Sertl, Marketing Online, McKinsey, McKinsey & Co., PEST, Pull Marketing, Steve Jobs, Studii de piata, SWOT, The Internet of Things, Viziune