Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
De ce Elena Udrea si Miscarea Populara au sanse ZERO in viitor?
Cultura Cucuteni, „originea Europei”: “O analiză SWOT a brandului de ţară a făcut obiectul unei analize realizate de agenţia B2B Strategy. Daniel Roşca, Director de Marketing al agenţiei concluzionează că România pierde anual 37 de miliarde de dolari pe an cu brandul lansat de Elena Udrea… ”
Esti Roman? Te-ai saturat… ? Vrei sa intelegi performanta clasei politice?
Roaga-l pe Moise Guran sa imi raspunda!
Tweet: “@MoiseGuran, raspunde-i lui Daniel!
Pentru cei 24 de ani… 89 / 2014 #Timisoara, #Romania”
“Cea mai lunga cale este cea de la urechi la inima. Adica de la informatie la convingere.” Arsenie Boca
Despre returnarea investitiei…
In prima etapa vreau sa-i dau un feedback unui cititor pornind de la un topic interesant:
“… vreau sa lichidez un stoc de 200.000 de mii de euro“
vs
“… degeaba investesti 1000 de euro in bannere web… intra omul daca intra si nu cumpara… “
Imi citesti blogul? Trezeste-te!
Exista un vechi proverb romanesc… incercarea moarte n-are. Nu cred ca mai este valabil in economia timpurilor noastre… daca incerci de mai multe ori si pierzi constant nu clientul tau are o problema…
TU ai o problema! Mare! 24 de ani?
Lasa-ma te rog sa iti explic! Pentru ultima data! Ai auzit de ROI (return of investment)? Despre el vorbesc… reprezinta analiza primara care iti confera dreptul de a fi nemultumit… !
Returnare Investitie in Marketing = Destocare
ROI (Return of Investment) = (Revenue – Investment) / Investment * 100 = ROI
ROI = (Vanzari – Investitie in Marketing) / Investitie in Marketing * 100
(0 – 1000) / 1000 * 100 = -100% (ai pierdut toti banii… ZERO vanzari cu 1000 euro investitie)
(200.000 – 5.000) / 5000 * 100 = +3900%
(200.000 – 10.000) / 10.000 * 100 = +1900%
(200.000 – 20.000) / 20.000 * 100 = +900%
(200.000 – 40.000) / 40.000 * 100 = +400%
(200.000 – 80.000) / 80.000 * 100 = +150%
(200.000 – 160.000) / 160.000 * 100 = +25%
Care este procentul realist? Vanzari vs Investitie?
De ce pierzi constant bani?
Cum arata de fapt investitia in Marketing & Analiza de Piata / Performanta @ McKinsey:
A = Publicitate (cheltuieli)
B = Pozitionare, Strategie Brand & Comunicare, Strategie Digitala / Comunitati… Marketing Strategic (investitie… cum sa nu pierzi bani!)
Concluzii:
1. Nu te minti singur! Seteaza-ti asteptarile / obiectivele corect!
Investitie 5000 EURO vs ROI de +3900%? Iti dau in scris, nu te poate ajuta nici McKinsey! 🙂
* platesc eu contractul de consultanta plus o suma de 100 de ori mai mare pt. bugetul tau de Marketing!!!
2. Nu arunca “o picatura de sange intr-un ocean”… clientul tau nu are capacitatile senzoriale ale unui rechin! 🙂
* investitii fragmentate de valoare mica (1000 euro), cu frecventa ridicata si cu rezultate ZERO! Este alegerea ta!
3. Existi intr-o piata / economie care are un ROI general de -5000 %!
Din variantele de mai sus calibrarea corecta trebuie sa fie macar pozitiva. Acesta este nivelul corect pentru a inlatura nemultumirea ta in situatia economica actuala! +25%!
Atentie, “destocare” / Vanzari = 200.000 Euro vs Marketing = 160.000 Euro!
Nu ai disponibilitate cash pentru 160.000 de euro sau ZERO Marketing?
Este simplu, NU VINZI sau apelezi la prietenul FMI… 🙂 Elena Udrea?
Draga cititorule… poti sa te mai relaxezi un pic, cazul tau este unul fericit pentru ca discutam despre mii de euro si iti afecteaza mica ta dragoste numita companie… nu este un capat de tara daca dispari din economie… au facut-o si altii si cu siguranta o sa o mai faca multi in urmatoarea perioada!
Dar ce facem cand Romania investeste zeci de milioane de euro si pierde 37 de miliarde de euro… anual?
Cultura Cucuteni vs Stonehenge / Strategie Romania vs UK:
Cum am putea sa calculam procentul de returnare a investitiei?
Nu am cuvinte vs performanta Doamnei Udrea = ROI -5000%!
(-37.000.000.000.000 – 75.000.000.000) / 75.000.000.000 * 100 = – 5000.33 %
* mentiune: ROI national de mai sus este optimist… nu am luat in calcul toate investitiile dar am luat in calcul pierderile totale 2013 vs 2012
Return on Investment (%) = (Net profit / Investment) × 100
* Net profit = gross profit – expenses
Return on investment = (gain from investment – cost of investment) / cost of investment
Sunt curios ce mi-ar raspunde Moise Guran…
Doamna Udrea, din aceasta cauza nu pot nici macar sa ma gandesc la faptul ca Miscarea Populara poate sa fie o alternativa pentru Romania…
Aveti o singura problema, performantele din trecut si procentul de ROI NEGATIV! Extrem de negativ!
Despre schimbare si evolutie in Romania:
Vrei sa intelegi performanta clasei politice? Roaga-l pe Moise Guran sa-mi raspunda!
Tweet: “@MoiseGuran, raspunde-i lui Daniel!
Pentru cei 24 de ani… 1989 / 2014 #Timisoara, #Romania”
Saptamana viitoare o sa fiu in Bucuresti. De luni pana joi.
Cum te-am obisnuit (#PrinTara), esti invitatul meu la o cafea. Din partea casei!
Ramai informat(a) » O cafea in viitor?
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Analiza de Piata, Analiza PEST, Analiză SWOT, Blue Ocean Strategy, Ca odinioara, Civilizație Cucuteni, Cucuteni, Cucuteni » The Goddess Council, Cucuteni » The Thinker, Cucuteni vs Stonehenge, Dan Puric, Elena Udrea, Explore the Carpathian Garden, FMI, Fondul Monetar International, Globalizare, Identitate Nationala vs Globalizare, KPI, KPI Vanzari, Marketing Strategic, McKinsey, McKinsey & Co., Miscarea Populara, Moise Guran, PEST, Prin Tara, Return on Investment, Returnare Investitie, ROI, Suflet Românesc, SWOT, Traditie, Update Strategie Digitală