Globalizare vs Identitate nationala?
Salut,
A fost o saptamana incarcata, pornind de la noul serviciu intensiv de optimizare a performantelor am avut un tur de forta spre clientul nostru din Bacau, Barrier Romania.
Am profitat de ocazie si am surprins in imagini o parte din istoria noastra nationala care se regaseste peste tot intre Timisoara – Bacau – Bucuresti. In acelasi timp ne-am optimizat si strategia de content marketing / inbound pentru produsul nostru “Alianta Strategica intre producatori Romani / Identitate Nationala”.
Incerc cum te-am obsinuit sa iti furnizez din propriile experiente notiunile necesare pentru optimizarea performantei companiei pe care o reprezinti.
Astazi o sa discutam despre importanta mixului intre strategie si executie (Blue Ocean Strategy vs Balanced Scorecard?):
Noncustomers vs Pull Marketing vs Inbound Marketing
“Pull Marketing Strategies are very uncomfortable for most marketers, and as a result most companies have no pull to balance their push. While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group of people – non-customers who are not yet ready to become customers at this time.”
In continuare o sa pozitionez procesele de Noncustomers si Pull Marketing in latura strategica a companiei tale iar Inbound Marketing-ul pe nivelul operational al executiei.
Suna interesant si poate chiar extravagant? Inbound Marketing? Ai intalnit multi specialisti? De ce esueaza procesele de Inbound? Ce reprezinta sinteza de mai sus? Rezultatul proceselor Noncustomers vs Pull Marketing » optimizarea procesului de Marketing Strategic?
4P vs 5C? Pret vs Produs vs Plasament vs Promovare?
De data asta o sa iti ofer un exemplu in urma caruia o sa poti sa delimitezi corect notiunile si o sa poti sa le suprapui peste provocarile din afacerea ta.
» Inbound Marketing-ul este o notiune tehnica care te ajuta pe nivelul operational al afacerii tale sa monetizezi “oportunitatea digitala” a zilelor noastre… Social Media, Web, Blogging, SEO Onpage / SEM / PPC, E-mail Marketing, Reputatie Online. Insa, pe nivelul pozitionarii, Inbound Marketing-ul este un aspect strategic. De aici si confuzia din jurul acestei notiuni. Daca ai optimizat web-ul din punct de vedere al tacticilor SEO nu inseamna ca ai deja implementat procesul de Inbound.
Eu as merge mai departe si ti-as sugera sa nu consideri ca ai un proces de Inbound chiar daca din punct de vedere tehnic excelezi la toate aspectele de mai sus. Adaugand procesele de Pull Marketing notiunea devine strategica si te ajuta sa iti dezvolti in aceasta era digitala comunitatile de prospecti care inca nu sunt pregatite sa cumpere.
Marketing Strategic? Ce faci in 2 & 3 octombrie? AstraZeneca, Oracle, IBM Europe, Deutsche Telekom AG, Bayer Healthcare, Sony Mobile… ?
Nu este suficient sa ocupi prima pozitie in Google / motoarele de cautare… sa ai o pagina de Facebook activa… este impetuos necesara sinergia proceselor astfel incat sa te ajute sa translatezi mai usor si mai ieftin diferentiatorii business-ului tau in piata.
» Pull Marketing / Noncustomers sunt notiunile menite sa iti confere diferentiere vs competitia ta cu impact in optimizarea mixului 4P vs 5C.
Rezumand, continutul urmator defineste esenta produsului nostru care are scopul final de a reduce costurile aferente hranei la jumatate.
Este de fapt rezultatul procesului intern de Marketing Strategic care ne ofera diferentierea serviciilor pe piata de consultanta prin optimizarea Mixului propiu 4P vs 5C:
» Atribut Brand Companie (B2B STRATEGY) » Inovatie
» 4P: Produs vs Pret » Alianta Strategica Producatori Romani
» Atribut Brand Produs (Alianta Strategica) » Identitate nationala
» Pozitionare / 5C » Eliminarea competitiei multinationale
» Plasament » Comunitati » Spiritul Uman? Marketing 3.0? Client final » Reducerea costurilor aferente hranei la jumatate
» Promovare? Strategie Advertising? Apreciez feedback-ul tau in urma analizei informatiilor urmatoare.
Pull Marketing vs Inbound vs Blue Ocean Strategy?
Incercam un exercitiu practic? Analizeaza cu atentie imaginile urmatoare iar la final o sa ai o concluzie clara despre sinergia proceselor de mai sus.
Philip Kotler? Marketing 3.0? De la produs la spiritul uman?
[slideshow id=1 w=600 h=600]
Pull Marketing? Noncustomers? Identitate nationala?
[nggallery id=1]
Hrana? Reducerea costurilor la jumatate? Ramai informat:
Cum arata procesele tale de Inbound Marketing? Cum ai definite gamele de produse / servicii vs profilele de clienti vs competitie? Ramai informat, te asteptam la evenimentul nostru!
Ne vedem la Forumul National pentru Inovare?
Cum a fost in 2012? Concluziile noastre si forecastul pentru 2013? Am anticipat corect?
Apreciez feedback-ul tau!
Daniel Rosca
Sales & Marketing Manager » Angajeaza-ma
0744336643 | roscadaniel@gmail.com
Tags: 4P, 5C, Arhitectură Brand, AstraZeneca, Atletul lui Hristos, B2B, B2B2C, B2C, Balanced Scorecard, Balanced Scorecard Romania, Barrier Romania, Bayer Healthcare, Blue Ocean Strategy, Cheile Bicazului, Consultanta, Content Marketing, Deutsche Telekom, Echipă vânzări, Firme Consultanta, FMCG, Forum Inovare, Globalizare, IBM Europe, Identitate Nationala, Inbound Marketing, Inovare, Inovaţie, Lacul Rosu, Marketing 3.0, Marketing Mix, Marketing Online, Marketing Strategic, Mihai Ionescu, Online, Oracle, Philip Kotler, Poziţionare, Poziţionare BOS, PPC, Prin Tara, Promovare, Pull Marketing, Push Marketing, Route to Market, Sarmizegetusa, Sarmizegetusa Regia, SEO, Social Media, Sony Mobile, Spiritul uman, Strategie Marketing, Strategie Marketing Construcții, Training Vânzări, Ulpia, Ulpia Traiana