Sex & Social Media in 2013? Romania? Ce se schimba si de ce nu vinzi in recesiune:
“Social Media is like teenage sex, everybody’s excited about it but very few people are doing it well.”
Keith Weed » Unilever Global Chief Marketing Officer:
Well, this is how it’s changing! Ai pierdut controlul?
21 februarie 2013:
Traditional » Buy attention vs Create Attention » New Age
Traditional » Communication from one to many vs Feedback loop built in » New Age
Traditional » Controlled message vs Lose Control of your Marketing » New Age
12 ianuarie 2012:
“Tipologia deciziei de cumparare a clientului aferenta 2012 implica cateva etape in mecanismul sau de cumparare, una dintre ele fiind acest fenomen al ultimilor ani numit Marketing Online.
Cu ajutorul acestei notiuni consumatorul preia din ce in ce mai mult controlul funnel-ului tau de Marketing prin capacitatea proprie de informare si prin controlul pe care Directorul tau de Marketing il pierde odata cu dezvoltarea mediului online.”
Pull Marketing? Noncustomers? Generarea nevoii de cumparare?
The State of Marketing 2012 IBM’s Global Survey of Marketers. Marketers intend to expand inbound across all channels regardless of their business performance.
Inbound Marketing adoption across all channels requires greater coordination:
The evolution of Social Business. Six Stages of Social Media Transformation:
Sinteza de mai jos este rezultatul auditarii a 698 de executivi si strategi in Social Media unde 130 activeaza in companii cu peste 1000 de angajati.
Companies are not created equal when it comes to social media maturity:
Social Selling? De ce nu vinzi totusi?
Peter Ostrow » VP / Research Group Director / Sales Effectiveness Analyst Aberdeen Group:
“Social Media helps eliminate stages of traditional selling » Shortnens sales cycle“.
De ce nu vinzi in recesiune? Cum ai pierdut controlul Strategiei tale de Marketing?
Da, este posibil ca principala cauza a scaderii vanzarilor in recesiune sa fie greu de identificat pentru tine. De ce?
De multe ori nici nu constientizezi faptul ca prospectii afacerii tale nu mai ajung la Echipa de Vanzari.
Cauze? Care este procesul intern de generare a nevoii de cumparare?
Cum anticipam in ianuarie 2012 funnelul de Marketing a suferit modificari conceptuale iar daca pozitionarea ta in 2013 nu este in concordanta cu informatiile de mai sus aceasta este principala cauza a scaderii vanzarilor pentru compania pe care o reprezinti!
Nu ai o Strategie de Marketing pozitionata spre Era 3.0 / “New Age”:
* Noncustomers » Procese de Pull Marketing » Generarea nevoii de cumparare
* Community Management » Strategie si Pozitionare Social Media
* Proces Marketing Strategic » Optimizare si calibrare performanta in recesiune
Solutii & stabilitate in recesiune:
In ultimii 4 ani ne-am optimizat serviciile cu scopul de a oferi clientilor nostri diferentiere, stabilitate si performanta in recesiune, in mod integrat, Marketing Strategic & Vanzari:
Conceptul are inglobat principalele solutii care te pot ajuta in recesiune:
* Community Management » Strategie 3.0 Era » Social Media Manager alocat gratuit / proiect
* Noncustomers » Procese de Pull Marketing » Generarea nevoii de cumparare » Gratuit
Aditional, in functie de obiectivele de business conceptul ofera:
* Brand Equity Route » Proces Rebranding Gratuit.
* Optimizare performante Departament Vanzari » de la 340 Euro lunar.
* Training Vanzari, 4 zile, 2 module diferite » Gratuit.
* Sustinere in implementare Middle Management, 3 luni » Gratuit.
Nu uita!
Pentru performanta in recesiune trebuie sa incepi cu raspunsul la urmatoarea intrebare:
Care este procesul intern de generare a nevoii de cumparare » Noncustomers » stabilitate in recesiune?
Echilibru in recesiune?
Iti stau la dispozitie pentru orice informatii suplimentare / aditionale! Zero obligatii!
Daniel Rosca
0744336643
Tags: B2B, B2C, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, CMO, Digital, Inbound Marketing, Keith Weed, Marketing Strategic, Pull Marketing, reBranding, Social Media, Strategie Marketing, Strategie Social Media, Strategie Social Media 2013, Unilever