Structură Training
Hartă definire strategie – comunicare / brand
– WHY – de ce cumpără clientul
– studiu de caz competiție directă
– storytelling: hartă dezvoltare materiale media.
– tipologie strategie
– game de produse / servicii
– upselling / model business
– canale de comunicare
– atribut brand
Hartă implementare strategie – route to market
– cine este clientul * buyer persona și cum gândește el în 2019?
– dar în 2024?
– alianțe strategice
– concept retail – optimizare flux prospecți / game de produse
– WHY / HOW / WHAT – companie + game de produse
– Pull marketing / content marketing – marketing pasiv
Beneficii companie
• reducere costuri
• adaptare la schimbare
• predictibilitate / profitabilitate
Obiective & Rezultate
• dezvoltare limbaj comun de performanță
• aliniere KPI individuali vs prognoză obiective anuale
Expertiză trainer Daniel Roșca
• + 10 ani strategie & management Vânzări B2B
• + 10 ani marketing & comunicare B2B – B2C
• + 5 ani marketing strategic & strategie business
• 4 poziționări Blue Ocean Strategy
• 5 start-up-uri lansate în România
• ultima poziție de angajaţ: Regional Corporate Sales Manager Orange România
Testimoniale: Gabriel Bordea, Commercial Manager, AGIL Timișoara: Visionary, resourceful & reliable • Alin Neagu, General Manager, Green Future Timișoara: We change our path. • Emanuel Popa, Director General, Mondo Style Timișoara: Detaliile aparent neimportante fac diferența • Stoian Marius, General Manager ZaZa – sunt mulțumit, direcția de dezvoltare este clară.
360 °
Training LIVE Pull Marketing
Proiecte similare: DMT Marine Equipment, Bibus SES, Hedone, Perenna Premier, Green Future.