Structura procese Design » Copywriting:
Integram latura noastra de Design cu cea de Copywriting pentru ca sunt principalele surse generatoare a procesului de Diferentiere in etapa de implementare a Strategiei de Marketing iar sinergia celor doua roluri este esentiala pentru rezultatul final.
In perioada 2013 » 2016 dezvoltarea comunitatilor in jurul Brandului este singura solutie pentru stabilitate pe termen mediu si lung.
Noncustomers » Pull Marketing » Generare nevoie de cumparare » structura proces:
0. Concept Strategie Comunicare
1. Captarea atentiei
2. Interes / segment audienta
3. Unicitate » punerea in valoare a diferentiatorilor din Strategia de Marketing
4. Implicare » Engagement » Emotional » Generare nevoie cumparare
5. Reactie
6. Non-agresivitate
7. Ciclicitate / Obiective Vanzari & Obiective Brand Equity Route
Design & Copywriting vs Procese integrate de Marketing Strategic?
4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]