Cerere vs Ofertă
Un mecanism vechi de când lumea, un mecanism care echilibrează macro-economic o regiune și care în același timp rezolvă multe din incertitudinile vremurilor prin care trecem toți. Începem de la cerere și de la experiența pe care o putem promite turistului, experiența culinară a locurilor. Pentru că da, și prin produsele tradiționale caracteristice unei regiuni, transmiți povestea locurilor respective mai departe.
Un scurtcircuit al rețelelor clasice de comerț
În momentul în care dezvolți un concept numit “meniu regional”, grupezi beneficiarul în grupe de interes comun și realizezi legătura directă cu producătorul se întâmplă minunea. Cererea se dublează și inevitabil pe termen mediu și scurt oferta, adică producția se dublează finalizând acest lanț de valoare cu dublarea locurilor de muncă în regiunea respectivă. Acest scurtcircuit al rețelelor clasice de comerț dispune deasemenea de o marjă mai mare de adaos pentru producător și în același timp de un preț mai redus pentru grupul de interes comun.
Studiu de caz | Meniu Momârlănesc Grupa de interes comun | Asociația Pro STRAJA. Producători locali | panificație, ciuperci, miere, lactate. Vector de comunicare: Săptămâna Momârlanilor. Provocare: Dublarea locurilor de muncă din Valea JIULUI.
360 ° Criza forței de muncă 👷 💼 👷♀️
Vezi mai mult @ International Work Finder
Hai să povestim despre afacerea TA din Valea JIULUI!
letstalk@b2b-strategy.ro * 0758273142
Daniel ROȘCA
Tags: B2B Strategy™, Blue Ocean Strategy, Daniel ROŞCA, FMCG, HR, Hunedoara, International Work Finder, Povestea Locurilor, PRO STRAJA, Resurse Umane, Route to Market, Valea JIULUI