reBranding Valea JIULUI Ținutul 🐑 Momârlanilor

Primii 7 urieși din Vale și în același timp primii 7 momârlani

LUPENI 29 & prima voce din România care s-a ridicat împotriva comunismului.

Vă învit pe toți să experimentați Valea JIULUI dintr-o multitudine de perspective și aș începe cu mineritul! Vă invit pe toți dacă discutăm despre minerit să discutăm despre tulipanul din Aninoasa și cum natura își recâștigă terenul pierdut în vafoarea industrializării și aici o să descoperim un material de promovare despre fosta mină Iscroni iar dacă rămânem la capitolul industrializare o să descoperiți în noua platforma istoria realizării coloanei infinite la Atelierele Centrale Petroșani, fostul U.R.U.M.P., locul de muncă al mamei mele.

Lansare platformă electronică Ținutul Momârlanilor

Mergem mai departe spre capătul Văii și o să vă aduc în atenție ce s-a întâmplat în 1929 la Lupeni și faptul că ortacii au fost prima voce din România care s-au ridicat împotriva comunismului. Încheiem focusul pe industrializare printr-un material despre fosta mină Bărbăteni și calea de acces spre natură, spre masivul Tulișa, nivelată de dispariția minei.

Da, ați observat, discutăm despre mineri & minerit doar selectând aspectele pozitive pentru că a venit momentul să spunem și nou cei de aici adevarata poveste a lor. Mineritul a devenit istorie iar natura și-a recăpătat drepturile în ținutul ancestral al momârlanilor.

UNTOLD în Valea JIULUI

În următoarea perioadă o să vă mai prezentăm multe noutăți și premiere dintre care aș menționa faptul că o să avem oportunitatea de a ne prezenta împreună toți la cele mai mari târguri de turism eficientizând atât investițiile din bani publici prin susținerea unei singure entități, brandul Văii Jiului & platforma de comunicare aferentă dar mai ales o să avem șansa concretă să dezvoltăm turismul extra sezon, turismul de vară din Valea JIULUI.

Referitor la a doua noutate, un eveniment similar UNTOLD, în Valea JIULUI, deși spun eu că viziunea Domnului Părău este mult peste ce se întâmplă la Cluj, o să îi las dânsului plăcerea să o prezinte de ce nu, de ziua dânsului, în 29 August. La mulți ani!

Mergem mai departe spre momârle, acești oameni de piatră care sunt prezenți printre noi de mii de ani și care nu întâmplător se numesc momârle! O să vă las să descoperiți singuri povestea lor, cu un singur amendament. Valea JIULUI, 50 de km lungime de pădure și 25 lățime & 50 de momârle.

7 urieși & 7 momârlani

Am lansat platforma www.tinutulmomarlanilor.ro chiar azi, de ziua mea, deși, inițial am avut intenția să o lansez pe data de 29 august de ziua domnului Emil Părău, căruia îi mulțumesc pentru provocările legate de istoria locului, care m-au împins apoi să descopăr și să învăț multe de la etnografii, scriitorii și istoricii locali, precum Dumitru Gălățan-Jieț, Dan Ioan Bălan, Ovidiu Rizopol sau Marian Boboc, dar și alții, precum ești și tu Corneliu.

Domnilor primari le mulțumesc încă o dată pentru deschiderea de care au dat dovadă și le promit că acesta este doar începutul! Până la urmă ei sunt primii 7 urieși din Vale și în același timp primii 7 momârlani, iar prin acest proiect Valea Jiului reconfirmă faptul că este o comunitate unită de mii de ani. Și nu în ultimul rând, mulțumesc și mulțumim Ziarului Văii Jiului, care a monitorizat extrem de atent acest proiect încă de la început, scriindu-se etapă cu etapă în paginile ziarului, corect, tot ce ține de această marcă turistică, de această platformă și de ceea ce dorim să facem pentru turismul Văii Jiului , trecerea lui la un nivel superior, cu sprijinul și unitatea tuturor forțelor, primării, consilii locale și antreprenori. Să fie într-un ceas bun, Doamne Ajută!”

Citește tot articolul pe ZVJ “Proiectul prinde contur și trece la nivelul doi: După ce brandul turistic al Văii Jiului a prins viață prin implicarea primăriilor și consiliilor locale, a apărut oficial și platforma electronică www.tinutulmomarlanilor.ro”

Un articol @ Ziarul VAII Jiului.

Lansare Ținutul Momârlanilor

* citește mai departe:

Spoturi campanii + poveşti despre cumpărătorul din era digitală …
[ reBranding vs branding ]
Procesul de implementare BOS P⊕vestea Locurilor la 360 °
reSTART România 💙💛❤ reBRANDING România
🇷🇴 7528 years of continuity 🇷🇴
360 ° Apa de ✨ AUR ✨ din Parcul Național Munții Rodnei.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Povestea Locurilor HOW IT'S MADE
Ținutul 🐑 Momârlanilor

🐑 reBranding Valea JIULUI 🐑

Brandul de tara Castelul Peles
Reputația, parametru esențial în branding.

Procesul de reBranding la 360 °

Close