Procesul de reBranding la 360 °

Reputația, parametru esențial în branding.

Reputația în Branding

Valoarea percepută a unei mărci este un fel de patrimoniu imaterial, o valoare intangibilă, care se construiește în timp, cu răbdare, pornind de la definirea unor parametrii extrem de tehnici. Dacă ieri am discutat despre influență și în săptămânile anterioare despre atributele asociate mărcilor astăzi facem o sinteză despre atribute și influență în procesul de construcție al unei mărci.

Reputație

Castelul Peleș (* fotografia asociată acestui post) transmite inevitabil atributul “regalitate”, un atribut interesant care poate să fie folosit extrem de ușor în procesul de construcție al unei mărci premium sau ultra-premium. Dacă facem transferul de la Castelul Peleș spre Castelul Bran o să facem și transferul de la atributul “regalitate” spre următoarele atribute “agresivitate” “noapte” “vampir” “usturoi” “frică” “teamă” și așa mai departe… atribute construite în timp, cu răbdare, de celebrul DRACULA. Vampir vs Voievod … sau mai exact regalitate versus agresivitate. Da, diferența dintre o marcă premium și una low care îndepărtează prospectul încă de pe nivelul subliminal este acest parametru numit reputație. Vezi mai multe despre procesul de asociere al atributelor în comunicare” și despre “dracii și vârcolacii la români“.

* citește mai departe:

Pilele, rudele, amantele, cunoştinţele … sunt numai potrivite pentru o asemenea experienţă ...
Transmiterea diferențiatorilor produsului - atragerea atenției clientului
[ bonus video 360 ° ]
O frunză & un ROM versus ♦ 7528 de ani de continuitate ♦
Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!
OLD EUROPE 💙💛❤ Nation Brand Framework

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

More in Branding / ReBranding
Logo Valea JIULJUI reBranding Povestea Locurilor
reBranding Valea JIULUI

360 ° reBranding STRAJA

Ice Lights Wonderland
reThink how YOU work

2021 🔥 storytelling branding 🔥 vision

Close