360 ° totul despre comunicare

🔥 trafic organic vs trafic plătit 🔥

🔥 trafic organic 🔥

Strategia de conținut elimină necesitatea de trafic plătit. Deasemenea, reduce costurile de comunicare pe termen mediu și lung. Astăzi despre ⚔️ bătălia poveștilor ⚔️ pentru generare de trafic organic.

Philip Kotler spunea la un moment dat că orice companie se transformă în entitate media. Pe românește, orice companie trebuie să devină o fabrică de producere a conținutului pentru a putea să facă față provocărilor din această transformare digitală care ne înconjoară pe toți. Traficul organic este generat de conținut pentru că până la urmă conținutul este logica platformelor de socializare. Ele livrează conținut strecurând între acest conținut al producătorilor reclamele leneșilor… 😊 algoritmul Google de indexare naturală a paginilor în funcție de conținut are mai mult de 200 de parametrii pe care trebuie să-i păcălești 😊

🔥 trafic organic 🔥 pull / inbound marketing 🔺 video blogging, copywriting, blog / quest post, SEO – search engine optimization * reclamă pasivă – clientul caută topicul iar motorul de căutare sau după caz chiar rețeaua de socializare * la căutările interne, livrează căutătorilor rezultate în funcție de niște criterii extrem de bine stabilite 🔥 trafic plătit 🔥 push marketing 🔺 reclame directe: radio – tv – online / social media – newsletter – PPC – pay per click * plătești expunerea.

Cum construiești o poveste!?
Povestea brandului companiei tale.

0. Nu există poveste fără EROU 😊 Punctul central în dezvoltarea strategiei de conținut este identificarea EROULUI din povestea brandului. Un aspect cât se poate de dificil mai ales dacă nu ai setată fundația strategiei și anume calea spre piață, atributele de brand de produse și atributul definitoriu al brandului de companie. Bineînțeles, toate aceste aspecte definite în funcție de buyer personas.

1. Imaginează-ți povestea și suprapune povestea peste afacerea în care activezi astfel încât din când în când să suprapui cele două entități pentru a influența decizia de cumpărare a prospectului. Nu este nici acest punct ușor de făcut pentru că până la urmă nu toate afacerile pot să aibă un erou din punctul de vedere al complexității lor și / sau a simplității.

2. Identifică principalele momente cheie anuale din afacerea ta, Valentine’s DAYS, Black Friday… și adaptează povestea brandului pentru a putea să livrezi o experiență prospectului ȘI NU UN PRODUS. Lumea s-a săturat de produse și de reclame seci… lumea s-a săturat să devină victima traficului plătit. O companie care în 2021 nu poate să îl impresioneze poate că are și alți scheleți ascunși în celebrul dulap 😊

3. Dezvoltă conținut. PUNCT. Niciun EROU NU este leneș 😊 Mixul ideal între traficul plătit și traficul organic este 30% 🔥 70%

4. Segmentează conținutul 🔺 În acest fel cititorul reține informația, există volum, crește traficul organic și scade investiția în push marketing prin această pânză de păianjen dezvoltată + procesul de SEO este radical înbunătățit.

5. Sunt mult mai multe de zis dar ca să încheiem în mod optimist îți las acest punct 5 pentru reflexie. Păcălește rețelele sociale! 😊 Modelul de business Youtube este extrem de restrictiv maselor în consecință uită numele Youtube și folosește rețeaua socială exclusiv pentru optimizarea parametrilorilor de SEO interni din site-ul tău. De ce crezi că noi avem 108 vizualizări pe youtube și 14500 pe facebook 😊 acolo un Zucki crede el că cenzurează!?

Indiferent de nivelul afacerii tale strategia de conținut este cheia pentru acest viitor digital, aș putea spune chiar indiferent în ce afacere activezi! Pentru un viitor cu mai puține griji hai să povestim despre povestea brandului tău și despre digitalizare.

Daniel ROȘCA

Every business is in ⚔️ a battle of stories ⚔️

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
DATA SWOT Annalysys B2B Strategy
🔥 falimentul digital 🔥

⚡ 360 ° route to market 2021 ⚡

Business Strategy trends 2020 Blue Ocean Strategy
🔥 strategy forecast 🔥

360 ° future City 🔥 imagination & vision 🔥

Close