Digital Storytelling
Atunci când în fiecare sezon ai sute de mii de vizitatori de prospecți dar mai ales atunci când regiunea în care se află stațiunea îți oferă o atât de mare diversitate începând de la tradiții și până la legendele locului și pitorescul ancestral al zonei, managementul destinației turistice se simplică și se eficientizează prin strategia digitală.
Fiecare unitate de cazare se transformă în punct de promovare al sezonului de vară astfel încât turistul după ce a încheiat ziua de ski prin intermediul unui telefon inteligent are posibilitatea să vadă în viitor, să vadă oportunitățile pentru vacanța de vară, extrasezon pentru o stațiune de ski.
Diferitele forme de publicitate începând de la brandingul CNPIT Straja și până la bannerele și afișele promoționale din telegondolă finalizând cu experiența indoor a turistului în pensiuni totul merge într-o singură direcție, promovarea digitală a extrasezonului în sezon. Și cum prospectul este deja captiv în stațiune depinde doar de managementul destinației turistice să îi ridice nivelul de interes și pentru sezonul de vară. Atât de simplu și atât de eficient! Scanează și tu codul QR și intră în povestea multimilenară a momârlanilor!
Descoperă 💙💛❤
Țara Momârlanilor la 360 °
🐑 tradițiile momârlanilor 🐑
♰ circuit ecumenic regional ♰
۞ mitologie ۞ harta urieșilor ۞
♦ pelasgi ♦ vlahi ۞ momârlani ♦
🐎 pitorescul ancestral al zonei 🐎
reBranding STRAJA
۞ Țara Momârlanilor la 360 ° ۞
Vezi mai mult ۞ UNTOLD în Valea JIULUI ۞
Tags: B2B Strategy™, Consultanţă Marketing în Turism, Daniel ROŞCA, Digital, Inbound, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Old Europe, Povestea Locurilor, Pull Marketing, Social Media, Storytelling, STRAJA, Strategie Turism, Valea JIULUI