Cultura și Civilizația Neamului Românesc la 360 °

Teorie vs Practică

🏄🏼 Blue Ocean 🏄🏼
♦ STRATEGY ♦

O capitală culturală europeană, un județ și o țară întreagă. Sintetizând, de la teorie la practică Blue Ocean Strategy. Astăzi o să te invit la o călătorie virtuală prin metodologia de definire și implementare a strategiei, Blue Ocean Strategy. Chiar dacă discutăm despre o capitală culturală europeană sau despre transferul de la industria grea, la industria ușoară, adică discutăm despre schimbarea focusului de strategie la nivelul unui întreg județ, medotodologia Blue Ocean este aplicabilă. La final, în ultimul material video, extindem aplicabilitatea Blue Ocean și spre un proces de reBranding, reBranding-ul României, re-fresh de țară

Practică NU Teorie!
🇷🇴 Timișoara 2021 🇷🇴 rescrie istoria Europei!
Vezi mai mult despre 🏄🏼 BLUE OCEAN 🏄🏼 Strategy:

🇷🇴 reBranding România 🇷🇴
Un proiect CSR B2B Strategy

* citește mai departe:

Promovare România * Mai multe videoclipuri ... IMEX USA 2016
[ reBranding vs branding ]
360 ° Blue Ocean Strategy în turism
360 ° Atelier strategie definire brand de produs / atribut brand.
Servicii de consultanță la 360 °
the ULTIMATE Storytelling 🇷🇴 R⊕mania Old EUROPE 🇷🇴

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Blue Ocean Strategy
Recomandari pentru promovare in marketingul digital pe timp de criza covid19 coronavirus Timisoara
🔥 siguranță 🔥

Don't Compete with Rivals; Make Them Irrelevant!

Trenduri inovatie 2018 despre elefanti @ Daniel Rosca B2B Strategy(1)
Falimentul Cirque du Soleil

Blue Ocean Strategy la 360 °

Close