Vezi mai mult: strategie lead generation B2B.

În timp real…

Strategia de conținut video

Optimizare ciclu vânzări B2B
* de la peste 6 luni la 3 luni!

Ciclul total de profitabilitate > de 6 luni?

Dezvoltarea vocii brandului prin strategia de conținut video în 2018 a atins un nou nivel – din ce în ce mai multe companii (inclusiv mici / mijlocii) au realizat puterea de a-și pune echipa în fața camerei și de a influența în acest fel decizia de cumpărare a prospectului. Dacă discutăm despre ciclul de marketing B2B – unde până la intenția de cumpărare este o cale extrem de lungă – și după prima manisfestare a acestei intenții – până la monetizarea ei – ciclul de profitabilitate total depășește 6 luni. Strategia de conținut video scurtează acest proces. Cu toate acestea, multe companii încă cred că „nu au ceea ce este nevoie” pentru a avea succes în această tehnică de marketing. Dacă v-ați gândit vreodată: „va dura mult timp”, „echipa mea nu va fi bună în fața camerei” sau „avem alte priorități, cum ar fi închiderea de noi oferte, înainte de a testa video”, am compilat o listă de statistici despre impactul materialelor video, care vor demonstra de ce videoclipul trebuie să fie o parte esențială a strategiei dvs. de marketing (în timp ce începeți să vă gândiți la perioada 2019 – 2029). Indiferent dacă faceți videoclipuri în prezent și doriți să faceți o notă sau să includeți un videoclip în strategia dvs., aceste statistici sunt menite să vă ghideze eforturile.

Statistici: CISCO, Insivia…

1. Peste 80% din tot traficul de internet va fi video până în 2021. 2. Mai mult conținut video este încărcat în 30 de zile decât au creat principalele rețele de televiziune americane în ultimii 30 de ani. 3. Deși companiile mai mari produc în medie mai multe videoclipuri, nu există nicio corelație directă între dimensiunea companiei și numărul videoclipurilor publicate. 4. Companiile din industriile de înaltă tehnologie și servicii profesionale tehnice publică lunar materiale video. 5. Un material video crește cu până la 270% intenția de cumpărare. Practic se scurtează ciclul de vânzări B2B de la 6 luni la 3 luni – cu condiția ca parametrii mărcii * notorietate, percepție, loialitate să fie în sinergie deplină cu obiectivul materialului video.

Vezi mai mult despre video storytelling în timp real…
* în 2 zile ai planul anual de marketing digital + prima campanie video

* citește mai departe:

Timişoara în alb & negru ? #haisăpovestim ... BIO.
Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare ... !
Romania OLD Europe: + 36 bn. USD / year!
Mai mult despre ortodoxie » » » De la Mănăstirea Caraiman la SFINX
360 ° atelier strategie blue ocean
Evoluția spre un singur atribut de brand definitoriu!?

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

More in Inovație
Industrie carne procesata Brand mezeluri vita ANGUS
A N G U S *****

[ 360 ° brainstorming de produs ]

Thesaurus BRAND TESCOVINA
anti-AGING

[ inovaţie la 360 ° ]

Close