Caramitru & McKinsey… !?
Alegătorii îl aleg, alegătorii îl dau afară!
Până când un bal mascat?! Băh tată, astăzi îți vorbesc pe românește, pe limba ta. Gata, nu mai pot să te las să rămâi idiot și să te prostească smecherașii ăștia de cartier camuflați în consultanți… globalismul la pachet. Urmărește firul logic și decide tu dacă îl alegi pe Caramitru și USR… Plus și alte inginerii fabricate în laboratoarele de experimente ale occidentului. Caramitru ăsta, fără absolut nicio experiență în viața reală a fost marele consultant conducător la marea companie McKinsey. Lasă-mă să îți explic cu ce se ocupă și ăștia… îmbrăcăți la patru ace sunt sfătuitorii cei mai de preț ai tuturor guvernelor post decembriste. Ăștia recomandă nivelul de salar minim în România, ăștia ridică mingile la fileu mășinăriei de media care ulterior rostogolesc rahatul… prin propagandă până se face praf și îți explică până crezi că NU există sustenabilitate pentru ridicarea nivelului salariului minim în România și în același timp le recomandă lanțurilor multinaționale să mai umble la declarațiile de profit că au declarat prea mult 0,28% profit în țara lui Papură Vodă… unde iau laptele de la țăranul român cu 7 bani și îl vând cu 7 lei tot la țăranul… între timp mutat în Bucureșți și transformat în orășan…
Olandezii camuflați în ardeleni & Rumburak cel agresiv…
Unde a fost Caramitru ăsta sau Cioloș când se rostogolea manipularea la raft “Fabricat în România” sau manipularea iredentistă a olandezilor camuflați în ardeleni “lapte din inima Ardealului” care colectează lapte de la fermele din Ungaria… și care practic îți inoculează faptul că inima Ardealului este Budapesta?
Unde sunt sfaturile lor de preț când Profi România deschide câte 3 magazine pe aceași stradă cu scopul final să distrugă și ultima verigă – săracul buticar, românașul care asigura cât de cât un echilibrul pe ultima sută de metri a lanțului de alimentație… traditional trade?
3 magazine pe aceași stradă @ Profi România
Faliment curat ai putea spune nu? Nu și dacă singura strategie a polonezilor de la Profi este să construiască și ultima redută menită să desfinteze traditional trade și să te îngroape pe tine, naivul USR – Plus, definitiv în programul interminabil de la multinaționala de după colțul celui de-al treilea magazin Profi… pentru că no, trebuie să muncești din ce în ce mai mult pentru laptele care se triplează o dată la trei ani.
Hai acasă cu mândrie că o rugă vrem să fie
Și cu toții ne-ntâlnim
Să petrecem și să chefuim
La un mic și un gratar
Cu un mare lăutar
O să bem și-o să jucam…
Rumburak… am uitat să-ți spun că singura strategie Profi România este să construiască rețeaua și să o vândă… ălora care printează bani la imprimantă care nu are nevoie de toner… sau tuș… și care își permit să meargă pe pierdere 1, 2… 5 ani până efectiv producătorul român este eliminat de pe piață. Unde ești tu Țepeș doamne să-i tragi în țeapă pe acești infractori deghizați… Îmbracati la patru ace… Noi la rugă azi venim, Hramu să-l sărbatorim, Pe primar să îl cinstim, Că e om de omenie, Gospodar bun la primărie…
360 °
Leru-i LER |
Click to tweet: Unde ești tu #Țepeș doamne să-i tragi în țeapă pe acești #infractori deghizați… Îmbracati la patru ace… #mckinsey @McKinsey, @AndreiCaramitru – @CiolosDacian #routetomarket #fmcg #strategy #rumburak |
Tags: Alegeri, Alianța 2020, Alianta Strategica, Andrei Caramitru, Dacian Cioloş, Marketing B2C, McKinsey, Plus, Primarul Evente, Profi România, Rumburak, Storytelling, Storytelling Branding, Traditional Trade, USR