[ atelier strategie digitală ]

Cum funcționează motorul de căutare!?

Knowledge Graph la 360 °

Am înțeles împreună strategia de supraviețuire a păianjenului și faptul că perioada cea mai dificilă este până cănd reușește să anticipeze pe unde o să treacă “prospectul” corelată cu perioada de construcție efectivă a plasei… [ content marketing ] dacă revenim la mediul digital / pull marketing o să înțelegem de fapt cum funcționează motorul de căutare – principiul de bază – algoritmul.

14.6% close rate

• 44% of online shoppers begin by using a search engine. (Interconnected World: Shopping and Personal Finance, 2012)
• On average, we conduct 12 billion searches per month on the web in the United States. (Comscore, July 2014)
• 86% of consumers stated that using a search engine allowed them to learn something new or important that helped him/her increase his/her knowledge. (Pew Research Center, Search Engine Use 2012)
• SEO leads have a 14.6% close rate, while outbound leads (such as direct mail or print advertising) have a 1.7% close rate. – Search Engine Journal
• 60% of all organic clicks go to the organic top 3 search results. – Business2Community
• 70-80% of users ignore the paid ads, and only focus on the organic results. – Search Engine Land

Algoritmul de căutare

Motorul de căutare are 3 mari funcții: Crawling, Indexing – Ranking. Google trebuie să crawleze (parcurgă) și să indexeze trilioane de pagini web sau documente. El ingnora acele pagini pe care le consideră inutile, care nu aduc valoare. Crawlingul este prima acțiune pe care Google o face. Trebuie să descopere toate paginile web. Crawling începe cu niște site-uri de încredere (bbc.com de ex). Crawlingul se face doar prin linkuri. Următorul pas este să clasifice acele pagini și să le adauge în index (partea hardware). Ultimul pas din acest proces este partea de Ranking. Atunci când un user caută ceva în Google Search Box, motorul trebuie să facă foarte multe calcule / analize “în spate” pentru a oferi cele mai bune rezultate.

Sunt luați în calcul peste 200 de factori de ranking. SEO este o disciplină prin care se optimizează site-urile web pentru a fi user-friendly și search engine friendly.

[ semantic-search ]

The Knowledge Graph is a knowledge base used by Google to enhance its search engine’s search results with semantic-search information gathered from a wide variety of sources. Knowledge Graph display was added to Google’s search engine in 2012, starting in the United States, having been announced on May 16, 2012. It provides structured and detailed information about the topic in addition to a list of links to other sites. The goal is that users would be able to use this information to resolve their query without having to navigate to other sites and assemble the information themselves. The short summary provided in the knowledge graph is often used as a spoken answer in Google Now searches.

Atributele de brand

[ cuvinte cheie ] Acum imaginează-ți ce se întâmplă pe termen mediu și lung cu marca companiei tale dacă TU nu ai definite în harta de strategie atributul principal de brand și sub-atributele pentru că totul începe de la un singur cuvânt… !

Resurse:

Atelier marketing digital Pânza de Păianjen™
Analiză SWOT ‘Inside Consumers Mind™‘

Click to tweet: Totul începe de la un singur #cuvânt… !
#SEO #search #inbound #pullmarketing #digital #online #KnowledgeGraph

Training marketing digital B2B @ Daniel Rosca B2B Strategy

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Digital » Pull Marketing
Urs Lead Generation B2B Strategy
Trenduri digitale

[ training: pull marketing * digital - social media ]

Brandul de produs vs brandul de compania atribute
Brandul de produs & de companie

Audit brand - 100% free?

Close