2014 vs 2018Noi românii, construim de mii de ani * CUCUTENI! Romanian Sales Conference 2014 Bogdan m-a provocat să îl combat în 2014. Au trecut 3 ani și îmi cer scuze pentru răspunsul întârziat. Nu știu dacă îl combat dar cu siguranță asocierea în strategia de marketing în construcții Adeplast a tezaurului getic PERETU corelată cu ceramica din Cultura și Civilizația Cucuteni reprezintă o poziționare unică pentru gama premium de vopsele AERIA GOLD. De ce? Imaginează-ți dacă pe ceramică vopseaua a rezistat peste 8500 de ani ce se întâmplă la nivel subliminal în mintea prospectului dacă se asociează atributele de mai sus. Dacă discutăm despre export poziționarea conferă credibilitate / reputație pornind de la imaginea actuală a occidentului despre România. Sintetizând Bogdan, da, te-am combătut constructiv, noi românii, construim de mii de ani! Te invit deasemenea să analizezi campania Mulțumim anticipat pentru susținere! |
[ susţine ADN-ul românesc ]
* download pachete sponsorizare
Click to tweet: Noi românii, #construim de mii de ani! |
Tags: [ 100 ], [ companii 100% româneşti ], 100 de ani de la MAREA UNIRE, Adeplast, Aeria GOLD, Blue Ocean Strategy, Bogdan Pîrvu, Bogdan Pîrvu AdePlast, Brandul de ţară R⊕Mânia, Civilizația și Cultura Neamului R⊕mânesc, Cultura Cucuteni, Daniel ROŞCA, Design de Ambalaj, Marketing Strategic, Peretu, Romanian Sales Conference, Strategie Marketing Construcții