[ o campanie pentru susținerea companiilor românești ]

A D E P L A S T

2014 vs 2018

Noi românii, construim de mii de ani * CUCUTENI!

Romanian Sales Conference 2014
Bogdan Pîrvu: strategia AdePlast.
Daniel ROŞCA: generarea nevoii de cumpărare.

Bogdan m-a provocat să îl combat în 2014. Au trecut 3 ani și îmi cer scuze pentru răspunsul întârziat. Nu știu dacă îl combat dar cu siguranță asocierea în strategia de marketing în construcții Adeplast a tezaurului getic PERETU corelată cu ceramica din Cultura și Civilizația Cucuteni reprezintă o poziționare unică pentru gama premium de vopsele AERIA GOLD. De ce?

Imaginează-ți dacă pe ceramică vopseaua a rezistat peste 8500 de ani ce se întâmplă la nivel subliminal în mintea prospectului dacă se asociează atributele de mai sus. Dacă discutăm despre export poziționarea conferă credibilitate / reputație pornind de la imaginea actuală a occidentului despre România. Sintetizând Bogdan, da, te-am combătut constructiv, noi românii, construim de mii de ani!

Te invit deasemenea să analizezi campania
noastră de susținere a producătorilor români.

Mulțumim anticipat pentru susținere!

[ companii 100% românești ]

[ susţine ADN-ul românesc ]
* download pachete sponsorizare

Click to tweet:

Noi românii, #construim de mii de ani!
[ P⊕VESTEA #ADEPLAST ]
* strategia de #marketing în #construcții

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in [ companii 100% româneşti ]
reBranding PERENNA Premier FMCG B2C Food
P E R E N N A

[ ADN românesc ]

ADN 100% romanesc
De la români pentru români!

[ ADN românesc ]

Close