Dezvoltăm împreună
100 de multinaţionale româneşti?
Cum discutam vara aceasta la Iaşi Business Days, focusul nostru trebuie să fie exportul. În ultimii 27 de ani 97% din industria românească a dispărut… Astăzi îţi prezint un producător român care îndrăzneşte să iasă în afara hotarelor. Aceasta este soluţia. Trebuie să începi să gândeşti global şi să te poziţionezi pentru expansiune.
Peste 2000 de firme din 51 de ţări îşi dau întâlnire în perioada 20 – 24 octombrie 2017 la Host Milano, cel mai mare târg internaţional din industria ospitalităţii HoReCa B2B.
Pe segmentul soluţiilor integrale pentru prepararea cafelei de specialitate, proaspăt prăjită, HEDONE este prima și singura companie românească producătoare de espressoare și râșnițe profesionale. Echipamentele profesionale fabricate manual de către artizanii cu experienţă din Craiova şi-au câştigat popularitatea prin fiabilitate, perfomanţă, respectiv uşurinţă în utilizare.
Espressoarele profesionale exprimă într-un mod progresist valorile tradiţiei, cu accent pe pasiune, profesionalism şi performanţă tehnologică. La început a fost ideea, concepția unor echipamente care să extragă impecabil substanțele volatile ale cafelei, la temperatura dorită, și care să dea naștere unui gust perfect, idilic. Au urmat sute de ore de încercări și stăruință pentru a crea espressoarele și râșnițele desăvârșite. Apropiindu-ne de perfecțiune, au început cu un proiect pilot de 9 espressoare. În 2017 au ajuns la cel mai mare târg internaţional din segmentul lor de activitate.
Contact: Diana Beletei – PR Manager diana@hedonecafe.ro.
La Forumul Naţional de Inovaţie am sesizat veriga lipsă dintre mediul antreprenorial şi mediul de cercetare. HEDONE este un exemplu de succes. A unit viziunea cu inovaţia tehnologică şi îndrăzneşte să viseze global… Felicitări!
Susţine capitalul românesc!
[ distribuie ]
[ advertorial ]
|
Tags: #fărăbariere, Advertorial, B2B, Brandul de ţară R⊕Mânia, Business Days, Diana Beletei, FMCG, Forum Inovaţie, HEDONE, HORECA, Inovaţie, Social Media, Traditional Trade