Despre inovaţie în FMCG * cafea
* cafea pentru birouri HEDONEMai ales dimineața, toți vorbim aceeași limbă: cafeaua. Este un limbaj universal, fiecare dintre noi dezvoltă o relație specială cu licoarea magică și energizantă și ne identificăm în personalitatea acesteia. Dacă discutăm despre cafeaua pentru birouri lucrurile se schimbă … nu mai decidem noi dar noi suntem beneficiarii efectelor deciziilor departamentului de achiziţii … iar personalitatea acestora ne afectează productivitatea … (?).
Știm cât de dificile pot părea lucrurile dimineața, între momentul în care te-ai trezit și cel în care bei prima cafea. Pentru clipele în care toți vorbim aceeași limbă … HEDONE a redefinit conceptul de pauză de cafea la locul de muncă, aducând energie, stropi de pasiune, rafinament și prospețime în fiecare ceașcă … sintetizând, cafea proaspăt prăjită la birou, o gamă de soluţii integrate pentru energia necesară productivității.
HEDONE a redefinit nu doar conceptul în sine de pauză de cafea … a redefinit abonamentele de espressoare pentru cafeaua din birouri. Redefinesc productivitatea!
Brand-ul HEDONE se distinge pe piața cafelei din România prin intermediul sistemului logistic inovativ pe care l-a dezvoltat în beneficiul clienților săi, concept excepțional în special pentru clienții din divizia HoReCa și Office/ Corporate. Acesta garantează servirea cafelei în ceașcă în mai puțin de 30 de zile de la momentul prăjirii manuale, asigurând pe această cale prospețimea cafelei servite în industria ospitalității.
Eu personal NU am simţit niciodată
un gust asemănător atât de intens !
{ citeşte mai mult * istoria espresso }
|
Tags: Advertorial, Espresso, HEDONE, Inovaţie