[ 20.000 decizionali ‪B2B * promovare prin advertoriale & bannere pe blog‬ ]

Costul de achiziție al clientului

3 etape preliminare ciclului de cumpărare
* Awareness, Consideration & Preference

* în 75% din cazuri prospectul nu ajunge la amantă 🙂
* amanta = intenția de cumpărare * prima acțiune de contact a prospectului

A. Awareness * Conștientizare * Notorietate
* conștientizarea faptului că afacerea dvs. poate îndeplini o nevoie pentru client
B. Consideration * Examinare
* evaluarea serviciilor de către client, inclusiv a modului în care oferta comercială satisface nevoia * inclusiv evaluarea competiției
C. Preference / Preferință
* înclinația logică și emoțională a unui client către o soluție sau alta, în cele din urmă conducând la o decizie de cumpărare / intenție de cumpărare
D. Purchase / Achiziție
* aici faci cunostință cu prospectul în 75% din cazuri
* acțiunea de a comanda de la site-ul tău de comerț electronic
E. Repurchase / Vânzări repetitive
* procesul emoțional și logic care conduce la o repetare a cumpărării

Optimizare rată de conversie
* cost achiziție client

CA = (S1 + S2 + PC + SPA + P) / TC

CA = costul de achiziție al clientului
S1 = salariile persoanelor din marketing și vânzări
S2 = costul resurselor externe de marketing și vânzări
• designeri, consultanți … agenție marketing
• training: comunicare, vânzări
PC = producție conținut: blog * social media, video.
SPA = software-ul, platforma de comerț electronic & sisteme de automatizare proces de marketing.
P = buget promovare
TC = total clienți

Ai o problemă la conversie dacă …

• ai angajat în departamentul de marketing amanta secretarului de partid
* NU are cum să producă … conținut 😉 * S1

• “reduci costurile” prin idioți și consultanți mediocri ieftini …
* sigur sunt ieftini ? * S2

• investeşti degeaba în promovare pe facebook dar NU dezvolţi conţinut iar prospectul este atras pe o platformă eCommerce dezvoltată de cumnatul tău …
* cumnatul este și consultant? 🙂 * PC + SPA

• toate punctele sunt în echilibru dar NU investesti suficient în promovare
… până la urmă eşecul este al tău, al antreprenorului … ? * P

Poţi să-ţi optimizezi rata de conversie
şi implicit costul de achiziţie al clientului
urmând 4 etape simple:

1 foloseşte inteligent abilităţile amantei
* dezvoltă conţinut targetat pentru fiecare amantă etapă 🙂
2 redefineşte-ţi termenul “ieftin”
* analizează atent costurile / canale de promovare
3 necăjeşte-l pe cumnatul tău cu Dinamo vs Steaua
* nu juca niciodată la egal, este cea mai sigură cale să pierzi 😉
4 împinge eşecul personal spre parteneri 😉
* +40744336643 / noi nu pierdem 🙂
* detalii despre o campanie ideală
* 20.000 decizionali B2B, cost unic / lead

Nu uita!

CA = (S1 + S2 + PC + SPA + P) / TC

[ detalii campanie ideală ]
* 20.000 decizionali B2B

Click to tweet:

Rată #conversie, cost #achiziţie?
* foloseşte #inteligent abilităţile amantei 😉
@B2BStrategy2 #amante

B2B vs B2C? Expertiză profesională fondator Agenţie B2B Strategy, Daniel Roşca, LinkedIn:

+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Trenduri vânzări 2016 | Strategie vânzări 2016
Sincronizarea proceselor de vânzări şi marketing
Timişoara, hai să povestim BIO ...
Promovează-te diferit
IA Românească
[ live IMEX USA 2016 ]

Tags: , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
viziune b2b
Lead generation vs conversie prospect

Fiecare vânzător trebuie de fapt să fie un bun specialist în comunicare !

externalizare departament marketing strategic
Echipa de vânzări frustrată vs competiţia fericită

... un cerc vicios pe care doar dacă îţi propui astăzi o să-l înţelegi în 2017 !

Close