Napolact ,
din inima Ardealului… Amsterdam ? 😉Napolact “ Ca odinioară ” : “In 2004, Napolact is bought by the Dutch Friesland Foods. In 2009, it merges with Campina, forming Friesland Campina.”
Câţi competitori are de fapt producătorul român ?
1. Retailerul
„ Nu poţi să comentezi pentru că te delistează …
* dacă te delistează nu mai poţi să vinzi marfa … “
„Hadeţi să facem nişte socoteli să vedem cât îl costă pe fermier să producă un litru de lapte, cât îl costă pe procesator să producă un litru sau un kg de produse din lapte, şi să vedem care sunt marjele de profit ale supermarekt-urilor.S-ar putea ca atunci să ne dăm seama unde e problema …
Eu cred că aici avem o mare problemă, iar, din păcate, procesatorii nu au curaj să facă nimic în privinţa aceasta pentru ca sunt în mâna retailerilor.
Ne place, nu le place, acesta este adevărul.
E greu pentru un procesator să zică: <Bă’, retaierul îmi ia prea mult>, pentru că mâine nu-i mai ia marfa“, a spus Şerban Nicuşor care explică că, fară 30 de eurocenţi pe litru, adica 1,3 lei-1,4 lei pe litru, şi fără o producţie de minim 25 de litri pe zi de vacă la muls nu ai cum să duci o fermă care produce lapte pe profit.
2. Napolact , olandezul camuflat în ardelean …
* strategia de comunicare a multinaţionalelor3. Private Label
* strategia de comunicare a retailerilor4. Consumatorul român
De ce consumatorul român ?
Pentru ca NU inţelegi diferenţa :[ Produs românesc vs fabricat în România ]
* lactate Brădet vs olandezul Napolact 😉Olanda , din inima României … ! 😉
Leibniz (Collectanea Etymologica): „Daco-Geţii sunt consideraţi fondatorii teutonilor prin saxoni şi frizieni, ai olandezilor şi ai anglilor.”
Limba română nu are nicio legătură cu limba latină. Argumentul meu este imbatabil. O analiză în urma discuţiilor cu peste 1000 de ciobani … ! Gabriela MACOVEI
Seminar Ad Hoc
Identitatea etno-culturală a poporului român
© foto Bogdan.DPhotography
* din albumul:
{ măsuratul oilor în Ţara Momârlanilor }
Click to Tweet:
” #Napolact , olandezul camuflat în #ardelean …
#FrieslandCampina. #Cluj * #ClujNapoca #usorpentrusomnusor ? #Bradet “
+40744336643 | letstalk@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: #prinNeamţ, Bogdan.DPhotography, Ca odinioara, Erori în marketing, FMCG, Gabriela MACOVEI, Lactate Brădet, Lactate Napolact, Modern Trade, Napolact, Piatra Neamt, Route to Market, Storytelling