Strategie de Comunicare?
Te las sa-ti construiesti singur opinia…
Motive și simboluri în arta populară a moldovenilor
Pomul vieții ‒ motiv fitomorf larg răspîndit la toate popoarele. La moldoveni se întîlnește deseori în compoziția covoarelor, păretarelor moldovenești din secolele XVIII-XIX-lea, horboțele, îndeosebi în zona de centru (Căușeni, Hîncești, Strășeni, Călărași ș. a.). Simbolizează calea vieții umane.
Arborele vieții – motiv simbolic des răspîndit pe covoarele vechi basarabene, păretare, lăicere alese, ceramică, sculptura în lemn ș. a. Arborele vieții este răspîndit la toate popoarele, are diferite configurații și există multe mituri legate de el;
Arborele înțelepciunii, arborele binelui și răului, al visului irealizabil etc.;
Pomul vietii de inceput
vs
The routes of life
Existenţa simbolurilor nealfabetice dar care transmit anumite mesaje, realizate grupat şi într-o anumită ordine pentru obţinerea unui efect amplificat al acestor mesaje, descoperite (şi interpretate) pe inelul de la Seimeni, judeţul Constanţa, pe ceramica aparţinând culturii de epoca bronzului Gârla Mare, judeţul Mehedinţi (1600-1150 î.e.n.), incizate pe figurina acefală descoperită la Cârna, judeţul Dolj (1500-1200 î.e.n.), a cărui schiţă este prezentată în lucrarea “The Language of the Goddess” scrisă de Marija Gimbutas.
Pe plăcuţele de la Tărtăria, judeţul Alba (5300-5000 î.e.n.) sunt prezente simboluri derivate din aceleaşi simboluri-bază, toate acestea reprezintă dovezi ale continuităţii utilizării unor simboluri grafice magico-religioase, în acelaşi scop sau în scopuri similare, pe o perioadă de cel puţin patru milenii.
Romania, Moldova… ReBranding?
Natura separata de istorie si cultura nu poate sa intre in competitie cu Elvetia, Croatia…
Publicis a inceput pozitionarea de la un motiv fitomorf larg răspîndit la toate popoarele…
Sunt de acord cu Octavian, logo-ul este ultra stilizat si nu defineste ADN-ul Moldovenesc!
CEED: The mission of the Competitiveness Enhancement and Enterprise Development II (CEED II) project is to help Moldovan enterprises in key industries compete successfully at home and abroad, leading to increased sales and investment.
USAID: USAID is the lead U.S. Government agency that works to end extreme global poverty and enable resilient, democratic societies to realize their potential.
Publicis: “Our role is to help our clients Lead the Change in their businesses by being their preferred creative partner for their own marketing transformation.” Arthur Sadoun CEO Publicis Worldwide
Romania?
Analiza SWOT Brand de Tara:
Tweet: “Civilizatia si istoria au inceput unde locuieste azi neamul #romanesc…
insa #Romania & #Moldova nu au #ADN.”
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Analiză SWOT, Brand Equity, Brand Equity Management, Brand Equity Route, Branding, CEED, Cultura Cucuteni, Erori în marketing, Inelul de la Seimeni, Marija Gimbutas, Motive fitomorfe, Octavian Racu, Plăcuţele de la Tărtăria, Publicis, reBranding, ReBranding Moldova, Strategie Turism, Strategie Turism România, SWOT, Tablite Tartaria, USAID