Experienta clientilor nostri: optimizare tactica vanzari retail Orange.

Black & Orange Friday, -25%

Sinergie Marketing Strategic » Vanzari?

“The key is not to call the decision maker. The key is to have the decision maker call you.” Gitomer

Abordare integrata, Training Vanzari & Optimizare 4P

DE CE abordare integrata?

• beneficiu dublu, optimizare Marketing Mix & performanta Echipa Vanzari
• confera diferentiere vs competitie
• solutiile sunt dezvoltate strict pentru compania ta

Beneficii proces Marketing Strategic 2015:

• Optimizare Route to Market / 4P / Digital
• Sincronizare Strategie de Comunicare vs Investitii in Publicitate
• Optimizarea performantelor Agentiei de Advertising cu care colaborezi in prezent
• Monitorizare si control investitii curente in publicitate vs targete & performanta Echipa Vanzari
• Dezvoltare concept Noncustomers / abordare Pull Marketing

Beneficii Strategie Vanzari 2015

• dezvolta competentele de identificare corecta a nevoilor si dorintelor clientului
• sedimenteaza etapele vanzarii pentru identificarea momentului oportun finalizarii vanzarii
• dezvolta si sedimenteaza tacticile digitale de vanzari
• 100% customizat. In functie de obiectivele de business si de nivelul de dezvoltare al Echipei de Vanzari customizam agenda zilelor de training

Siguranta investitie:

1000 euro / 4 zile * maxim 6 persoane / companie Black Friday: 750 euro
• perioada promotie, doar astazi 21.11.2014
• daca nu esti multumit(a) de solutie extindem perioada de implementare cu 30 de zile. Tu decizi!

Experienta participantilor:

Analizeaza agenda completa a programului de Training:

Marketing B2B / Cold Calling, Black Friday

Nu uita, este Black & Orange Friday… capacitatea de reactie o sa faca diferenta in 2015!

Click to Tweet:Fara #competitie? #Orange & #BlackFriday * #marketing & #vanzari”

Diferentiaza-te!

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Despre idioți și despre consultanți mediocri...
No money, no time, no need, no urgency & no trust
De la suspect la prospect...
Pile, rude & amante experte în comunicare?
Lead generation vs conversie prospect
Timişoara în alb & negru

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Vânzări » Lead Generation
Hrana, resursa strategica in Romania, Maria Grapini Conferinta
Private Label vs Route to Market:

Hrana, resursa strategica in Romania? Route to Market FMCG?

Din trecut
Cea mai mare teama a vanzatorilor?

Teama de esec? De ce sunt un vanzator mediu... ?

Close