Ramai informat(a) » Spam FreeUpdate Strategie Digitala » In fiecare joi… |
Stategie Comunicare vs Route to Market (cale spre piata)?
In ultima saptamana am trecut de la optimizarea etapelor de vanzari la optimizarea proceselor de marketing strategic. Astazi finalizam ciclul si te invit sa analizezi latura practica.
Implementare » strategie de comunicare:
Ce vinde de fapt Evian? Tinerete fara batranete? 😉
* Evian Baby & Me, spotul cel mai vizualizat in 2013 (Youtube)
Pentru calibrarea proceselor interne te invit sa analizezi structura celor 10 programe de training.
Click to Tweet: “De fapt ce vinde @evianwater? #LiveYoung / tinerete fara batranete? #Comunicare”
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Aqua Carpatica, B2C, Biborteni, Brand Consideration, Brand Preference, Comunicare, Evian, Perenna Premier, Route to Market, Strategie, Strategie Brand, Strategie Comunicare, Update Strategie Digitală, Valvis