Ramai informat(a) » Spam Free
* probabil unica solutie… !
“Pull Marketing? Mai asteptam?
While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group of people – non-customers who are not yet ready (negociere cu pistolul la cap?) to become customers at this time.”
Industrie lactate?
Proprietarul Napolact elimină micii producători români din Maramureş: va importa lapte din Ungaria
“O decizie a olandezilor de la Friesland Campina, proprietarul mărcii Napolact, riscă să arunce în faliment micii producători de lapte din judeţele Satu Mare, Bihor, Maramureş şi Sălaj.
Concernul olandez a hotărât să renunţe la contractele cu micii producători români, urmând să cumpere lapte din Ungaria…
“Din iunie, nu mai preia laptele de la noi, ci din Ungaria. Este un dezastru pentru că numai în Maramureș avem peste 60 de centre de colectare, unde se livrau zilnic 100.000 de litri de lapte.
Oamenii sunt terminați”, a declarat Claudiu Frânc, preşedintele Federaţiei Crescătorilor de Bovine din România.
Situația în care se află producătorii din Transilvania s-ar putea extinde și în alte zone ale țării, după 1 ianuarie 2015, când vor fi eliminate cotele de lapte la nivel european, astfel că se vor putea face importuri pe bandă rulantă. Culmea este că sloganul celor de la Napolact este “Lapte din inima Ardealului”.”
Mai mult despre industria alimentara?
* cum se vinde istoria la suprapret… pentru ca esti nostalgic(a)… !
Fainosagul este un fel de “Ca odinioara” de la Napolact:
Click to Tweet: “In #Romania putem negocia doar cu pistolul la cap?
Despre industria alimentara #caodinioara?“
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Agricultura, Ca odinioara, FMCG, FMCG Food, Friesland Campina, Friesland Foods, Napolact, Pull Marketing, Strategie Business