Ramai informat(a) » Spam Free
Astazi un pic mai mult decat Comunicare Online (Offline)…
SWOT » Segmentare vs Arhitectura Brand & Route to Market
Exact acum doi ani la conferinta despre Marketing B2B spuneam cateva lucruri interesante pentru momentul respectiv:
“Marketing Online, Social Media, Blogging… Digital… noile canale de distributie ale viitorului… “
Pentru ca procesul de Marketing Strategic implica o proiectie mai mare de trei ani, periodic, revizuiesc pozitionarea noastra si mai ales verific & o calibrez daca este necesar…
Pentru ca au trecut doi ani astazi iti arat ca nu m-am inselat.
Nu am cum sa iti arat decat prin propiul exemplu. In consecinta astazi poti analiza viitorul (prezentul?)…
Despre canalele de distributie ale viitorului » New Route to Market 2012 / 2015:
Cum folosim noi mediul online » Brand Equity Route (Management):
… doar in acest fel poti sa anulezi strategia competitiei » Sigur o sa iti multumeasca superiorul tau… !
Tweet: “Anuleaza strategia competitiei » Marketing #Digital vs Vanzari Digitale @B2BStrategy2″
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… » Angajeaza-ma
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
[vCitaMeetingScheduler]
Tags: Analiză SWOT, Arhitectură Brand, B2B Strategy™, BiG Data, Brand Equity, Brand Equity Route, Comunicare Offline, Comunicare Online, Consultanta Marketing Online, Daniel ROŞCA, Facebook, Inbound Marketing, Inbound Marketing Blog, Linkedin, LinkedIn vs Facebook, Marketing în recesiune, Marketing Online, Online, Performanta Retele Sociale, Pull Marketing, Route to Market, Segmentare, Social Media, Strategie, Strategie Online, Strategie Social Media, Strategie Social Media 2014, SWOT