Ramai informat(a) » Spam Free
“Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana. Fii profesionist ce dracu.”
Gheorghe Dinică / Filantropica via Alexandru Dumitru
Macroeconomie?
* din pacate Romania nu-si spune povestea… de aici nivelul de trai!
Dupa ce ti-am prezentat d.p.d.v. tehnic structura proceselor de Branding & Rebranding precum si tipologia de Strategie Blue Ocean astazi mi-am dat seama ca am gresit…
Am gresit pentru ca nu te-am implicat in proces! Am gresit pentru ca am discutat pe alocuri extrem de tehnic…
Dar nu este un capat de tara. Este important ca am constientizat eroarea si astazi vreau sa indrept acest aspect. In consecinta pentru ca vedem in jurul nostru numai constatari si zero solutii vreau sa te ajut sa le dezvolti.
Finalizez latura tehnica cu urmatorul material video si te invit sa dezvolti solutiile pentru povestea Romaniei…
“Positioning is what you do to the mind of the prospect.” Al Ries
Laura Ries, Visual Hammer via Ciuca Marius » » » Marketing in Recesiune
Esti roman? Patriot?
Ai suportul meu tehnic si tu dezvolti solutia… in comunitatea ta!
Te invit pentru cateva minute sa gandesti ca un austriac!
De ce ai cumpara produse romanesti?
* brainstorming grup LinkedIn » Pe Bancuta…
De ce ai investi in industria de software romaneasca?
De ce ai cumpara un city break in Transilvania?
De ce ai angaja un muncitor roman?
De ce ai cumpara tuica de prune?
Brainstorming:
Tweet: “Orice creatie se naste dintr-un plans si o tacere” Constantin Noica
Cati patrioti cunosti? Opinia lor conteaza… ! Invita-i sa dezvoltati solutia!
Ramai informat(a) » Diferentiaza-te
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
* citește mai departe:
Tags: Agricultura, Al Ries, Alexandru Dumitru, Analiză SWOT, Blue Ocean Strategy, Branding, Branding de Produs, Ciuca Marius, Constantin Noica, Cucuteni, Daniel ROŞCA, Explore the Carpathian Garden, Identitate Vizuala, Impreuna, Impreuna suntem mai puternici, Jack Trout, Laura Ries, Linkedin, Marketing în recesiune, Noica, Pe Bancuta. La Portita, Prin Tara, Produs Romanesc, Produs Romanesc vs Fabricat in Romania, Produse Romanesti, reBranding, Sentimentul romanesc al fiintei, Suflet Românesc, SWOT, Visual Hammer