“Orice creatie se naste dintr-un plans si o tacere” Constantin Noica, Sentimentul romanesc al fiintei, 1978: “… limba noastră are un cuvînt deosebit… “

Visual Hammer & Brainstorming Produse Romanesti:

Ramai informat(a) » Spam Free

“Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana. Fii profesionist ce dracu.”

Gheorghe Dinică / Filantropica via Alexandru Dumitru

Macroeconomie?

Le Drive FERMIER

* din pacate Romania nu-si spune povestea… de aici nivelul de trai!

Dupa ce ti-am prezentat d.p.d.v. tehnic structura proceselor de Branding & Rebranding precum si tipologia de Strategie Blue Ocean astazi mi-am dat seama ca am gresit…

Am gresit pentru ca nu te-am implicat in proces! Am gresit pentru ca am discutat pe alocuri extrem de tehnic…

Dar nu este un capat de tara. Este important ca am constientizat eroarea si astazi vreau sa indrept acest aspect. In consecinta pentru ca vedem in jurul nostru numai constatari si zero solutii vreau sa te ajut sa le dezvolti.

Finalizez latura tehnica cu urmatorul material video si te invit sa dezvolti solutiile pentru povestea Romaniei…

Positioning is what you do to the mind of the prospect.” Al Ries

Laura Ries, Visual Hammer via Ciuca Marius » » » Marketing in Recesiune

Esti roman? Patriot?

Ai suportul meu tehnic si tu dezvolti solutia… in comunitatea ta!

Te invit pentru cateva minute sa gandesti ca un austriac!
De ce ai cumpara produse romanesti?

* brainstorming grup LinkedIn » Pe Bancuta…

De ce ai investi in industria de software romaneasca?

De ce ai cumpara un city break in Transilvania?

De ce ai angaja un muncitor roman?

De ce ai cumpara tuica de prune?

Brainstorming:

Agentie Marketing Strategic: FMCG » B2C » Food » New Route To Market 2014 & Agentie Branding » Arhitectura Brand:

Tweet: “Orice creatie se naste dintr-un plans si o tacere” Constantin Noica

Cati patrioti cunosti? Opinia lor conteaza… ! Invita-i sa dezvoltati solutia!

Ramai informat(a) » Diferentiaza-te

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

Copilul tău trebuie să viseze … 8500 de ani de continuitate ...

Anatomia arhitecturii de brand
Porter devine din ce în ce mai demodat …
Una dintre cele mai avansate civilizaţii ale timpului ...
Viitorul în publicitate
Searching for Romania’s Legacy …
Old Europe

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

More in Strategie B2B » B2C
Dan Puric, lansare carte Suflet Romanesc
Studiu & Analiza de Piata + ce mai scriu ziarele…

Elena Udrea vs Miscarea Populara? “Romania este o tara neobosita” Dan Puric

Employee Brand Gallup 2014
Brandul de angajator vs Employee Value Proposition

Digital Update 4: Employer Branding (Brand Angajator) » Analiza strategie interna de comunicare / brand pentru retentie angajati... despre sinergie.

Close