Cu o singura mentiune… au o eroare in Arhitectura de Brand. De la “Brasoveni pentru Brasoveni…”
The battle for your mind?
Cred ca intelegi directia… din pacate este Marketing Strategic… !
Produs Romanesc vs Fabricat in Romania?
* indiferent de industrie, profitabilitatea iti este afectata de strategia competitiei.
Tu cum folosesti tehnologia / marketingul vs competitia ta?
O veste buna?
Tehnologia iti ofera posibilitatea sa anulezi barierele!
“Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” Peter Drucker
Strategia de Vanzari este singura prioritate in 2014?
Vanzari vs Marketing Strategic? Nu ezita! Zero obligatii » Audit Gratuit » Programeaza-l!
Ramai informat(a) » » » Despre performanta in Romania
Multumesc pentru timpul tau!
+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro
Tags: Accenture, Accenture Romania, Accenture Technology Vision 2013, Agricultura, Agricultura Brasov, Anticipare, Arhitectură Brand, B2C, Brand, Brand Romanesc, Branzeturi, Branzeturi de Taga, Brasoveanu, Ca odinioara, Carrefour Romania, Daniel ROŞCA, Delaco, Diferentiere, Digital, Echipă vânzări, Erori în marketing, Fabricat in Romania, Familia Brasoveanu, Ferme Brasov, FMCG, Friesland Campina, Globalizare, Industrie lactate, Innovation, Inovaţie, Marketing în recesiune, Marketing Strategic, Modern Trade, Napolact, Olympus, Olympus Dairy, Performanta, Performanta Echipa Vanzari, Peter Drucker, Produse Romanesti, Razboi Economic, Recesiune, Retail, Route to Market, Strategie Brand, Strategie Vânzări, Strategie Vanzari 2014, Traditie, Traditional Trade, Vanzari in Recesiune