Parteneriate? Win Win? Tehnici de negociere in afaceri? “These game-changing trends will threaten the old marketing guard.” Performanta Echipa Vanzari?

Cea mai transparenta si sigura tehnica de negociere in afaceri? Despre parteneriate!

Strategie Vanzari 2014. Optimizare pret. AT Kearney & Roland Berger. Training Vanzari vs Training Marketing Strategic SWOT

CEO? Pretul, cea mai mare presiune a Echipei de Vanzari? Win » Win?

* pentru a reusi in recesiune sa construiesti parteneriate, secretul este: nu cere nimic!

Salut,

Mai jos exista un articol pe care l-am citit saptamana trecuta si care descrie o experienta de viata extrem de interesanta… un parteneriat de 17 ani pornind de la o negociere corecta.

In recesiune, cea mai mare problema a Echipei de Vanzari este presiunea pe care o exercita clientul asupra lor.

In majoritatea cazurilor ciclul de vanzari este controlat de competitie pentru ca vanzatorul nu are instrumentele pentru a stabili limitele de negociere dar mai ales pentru ca nu are posibilitatea de a furniza urmatoarele doua elemente esentiale:

» reducerea costurilor

» valoare adaugata

Astazi nu discutam despre clasica tipologie de negociere. Stabilitate? Astazi o sa discutam despre o tipologie de negociere in care nu ai cum sa pierzi!

Se numeste parteneriat! Win – Win?

Reducerea costurilor:

Multi antreprenori pe care i-am intalnit si in acelasi timp si multi vanzatori sunt orientati primordial, din cauza presiunii la care sunt supusi indirect de competitie prin clientul lor, pe acest termen numit pret.

Ce se intampla daca ai pretul cel mai mic si tot nu reusesti sa vinzi?

Valoare adaugata?

Imi este aproape imposibil sa cred ca poti sa oferi valoare adaugata si in acelasi timp scaderea costurilor pentru clientii tai si nu reusesti sa ai stabilitate in recesiune!

Valoare adaugata » Scaderea costurilor » Proces de negociere:

Pentru a elimina varianta erorii din procesul de negociere (* este singura cauza care te poate indeparta de profit / stabilitate) iti sugerez sa citesti cu atentie articolul de mai jos.

Ofera o tehnica de negociere interesanta care sunt convins ca o sa iti ridice cateva semne de intrebare. Te poate ajuta in afacerea ta, in cariera dar si in viata personala.

Pentru ca nu pot sa generalizez cand vine vorba de valoare adaugata, o sa analizam un studiu de caz concret suprapus peste aceasta tehnica de negociere.

Studiu de caz » Valoare adaugata, reducerea costurilor & beneficii raportate la performanta (“nu cere nimic?”) » Stabilitate:

“…give value before receiving compensation…”

Simplu, totul graviteaza in jurul produsului… suprapus peste necesesitatile prospectului tau.

Diferentiere?

Produsul nostru confera o valoarea adaugata de minim -49% versus orice resursa similara din piata.

Daca discutam despre Externalizarea Departamentului de Marketing, caz in care prospectul nostru trebuie sa angajeze forta de munca calificata / nise de expertize (mai exact 4), diferenta este mult mai mare avand in vedere costurile:

» platii aferente la stat
» procesului de recrutare
» singeriei echipei
» randamentului pe termen scurt si mediu vs presiune climat economic

…intr-o fraza, pe termen scurt si mediu, nu putem discuta despre o posibila comparatie.

Cum am reusit asta? Din nou este simplu, optimizand continuu performanta!

Dar astazi nu iti vorbesc despre produsul nostru…sunt convins ca il cunosti. Astazi discutam despre tehnica de negociere aferenta parteneriatelor.

Avand posibilitatea de a furniza valoare adaugata si reducere de costuri mai ramane o singura etapa de parcurs pana la stabilitate / vanzari si parteneriate in recesiune.

Procesul de Negociere:

“…if when we exchanged papers, their number wasn’t higher than mine then we could stop there and save time…”

Transparenta? Noi nu negociem! Suplimentar pozitionarii Agentiei de Strategie, -49% avantaj comercial, tehnica noastra de negociere este din nou simpla:

Performam? Incasam!

Nu performam? Nu incasam!

Turnaround Management, serviciu prin care preluam integral controlul operatiunilor Departamentelor de Marketing si / sau Vanzari pe o perioada definita de timp cu scop exact de profitabilitate definit:

Parteneriat, Turnaround Management. Performanta garantata contractual:

Si daca performam, incasam peste media pietei! Win – Win?

» Care este riscul pentru prospectul nostru? Dar pentru al tau?
» Care este valoarea adaugata a serviciilor / produselor tale?
» Cum scazi costurile in recesiune dar mai ales cum controlezi vs competitie ciclul de vanzare?
» Versus competitie ai o pozitionare diferentiata? Ca sa nu fie strict la nivel declarativ aceasta intrebare poti analiza pozitionarea noastra.

Exista alta alternativa mai sigura in recesiune?

Exact acelasi lucru trebuie sa faci si tu pentru afacerea ta! Ofera siguranta prospectului tau!

Te pot ajuta sa definesti aceste variabile prin structura procesului de Audit Gratuit:

Audit Gratuit: Marketing Strategic, Strategie si Management in Vanzari:

Parteneriat? Tehnica de negociere transparenta:

De ce avem o astfel de pozitionare transparenta? Lead Generation, calificare prospecti, Pull Marketing, Noncustomers, Transparenta. Este singura cale in acest mediu economic!

Te invit inca 2 minute sa accesezi articolul care o sa iti defineasca imaginea de ansamblu asupra tehnicii de dezvoltare a parteneriatelor in recesiune. Alianta Strategica?

Nu uita, totul graviteaza in jurul produsului tau!

Win » Win? “The secret to a higher salary is to ask for nothing at all”?

Win-win. Despre parteneriat si negociere in afaceri: Context of negotiation:

» Think about what you would want if you were on the other side and ask them to think about the same thing.

» Write down the most you are willing to give a perfect counterparty and the least you would accept.

» Ask them to do the same.

» Say something like, “If later you decide to improve your offer, then I will not work with you because you lied on the first go-around, and I do not work with liars. Likewise you should hold me to the same standard of honesty.” Of course, you can find less harsh words than these.

» Reveal what you wrote to each other simultaneously.

» If you each offer more than the other would accept, and you honestly admit your imperfections, then you will come to an agreement.

4P vs 5C » Ramai informat(a) » Diferentiaza-te… !

B2B vs B2C? Expertiza profesionala fondator Agentie B2B Strategy, Daniel Rosca, LI:

+40744336643 | roscadaniel@gmail.com | office@b2b-strategy.ro

[vCitaMeetingScheduler]

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Responses

  1. Daniel Rosca says:

    Un instrument extrem de util pentru evaluarea Agentiilor de Marketing:

    http://offers.hubspot.com/evaluate-a-marketing-agency-a-marketers-guide

    “72% of CEOs think marketers are always asking for more money, but can rarely explain how much incremental business this money will generate. Evaluate a Marketing Agency, A Marketer’s Guide.”

  2. Daniel Rosca says:

    Start looking for non-customers! Brainstorming? http://lnkd.in/qSgJsx

    “While Push Marketing focuses on the most likely potential customers, Pull Marketing should be focused on a totally different group of people – non-customers who are not yet ready to become customers at this time.”

    Marketing’s next frontier: Blue Ocean Strategy

    “Turbulent times have hit both Europe and emerging country economies The competition for a share of the consumer s wallet is becoming more severe…”

Leave a Reply to Daniel Rosca

More in Vânzări » Lead Generation
Training Vanzari B2B Performanta Echipa Vanzari Romania Survey 2012 - 2013
De ce Nu functioneaza procesul de Training in Romania?

Piata de Training in Romania? 2015? Performanta la nivel Operational si Tactic?

Close